What's Eating Gilbert Grape: 6/10 Filmen handler om den unge Gilbert (Johnny Depp), som bor i en lille landsby i amerika, Endora. Gilbert føler at livet passerer forbi, mens han bare ser til, fordi han intet har at tage sig til udover at passe sin retarderede bror (Leonardo DiCaprio). Men en dag kommer pigen Becky (Juliette Lewis) og Gilbert begynder at finde meningen med livet.
Filmen er ganske udemærket, og Leonardo gør det rigtig godt som Gilberts retarderede bror. En film der ikke er fantastisk - men værd at se!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Jeg har iøvrigt fået mine små nevøer til at brøle "Und der schwagende hund" med Hitler retorik, hvilket nu er til stor géne for min bror og svigerinde, når de har besøg (faktisk hader hun mig nok!) :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Aras 18 år siden
Gammel tråd
Anmeldelser af film man har set. Man kan komme med anbefalinger, kritik og kommentarer - eller noget helt andet..!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#2 filmz-Aras 18 år siden
Filmen handler om den unge Gilbert (Johnny Depp), som bor i en lille landsby i amerika, Endora. Gilbert føler at livet passerer forbi, mens han bare ser til, fordi han intet har at tage sig til udover at passe sin retarderede bror (Leonardo DiCaprio). Men en dag kommer pigen Becky (Juliette Lewis) og Gilbert begynder at finde meningen med livet.
Filmen er ganske udemærket, og Leonardo gør det rigtig godt som Gilberts retarderede bror. En film der ikke er fantastisk - men værd at se!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#3 filmz-Narniabæver 18 år siden
En tyrkisk født bums forelser sig i en pige i Hamburg, men det ender i konflikter, så pigen rejser tilbage til Tyrkiet.
10/10
Der Untergang:
Stærk men langtrukken og grusom portræt af Hitler's sidste dage i en bunker i Berlin.
9/10
Den Grønne Mil:
En sort mand bliver mistænkt for et drab på to piger, og han ender i fængslet, hvor den elektriske stol venter.
Oscar nomineringerne værd.
10/10
#4 filmz-Aras 18 år siden
#5 filmz-Bruce 18 år siden
#6 mr gaijin 18 år siden
#7 aknot 18 år siden
#6 Enig
#8 Vestas 18 år siden
#9 mr gaijin 18 år siden
#10 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg har iøvrigt fået mine små nevøer til at brøle "Und der schwagende hund" med Hitler retorik, hvilket nu er til stor géne for min bror og svigerinde, når de har besøg (faktisk hader hun mig nok!) :)