Til oktober sætter Jigsaws sindssyge spil atter blodige spor i amerikanske biografer, når den fjerde “Saw”-film får premiere – men dette bliver langt fra det sidste, som man kommer til at se til denne succesfulde torturfranchise.

Lionsgate har nemlig godkendt produktionen af hele to film til i serien, hvilket vil sige, at de tidligere potentielle “Saw V” og “Saw VI” har fået grønt lys til at gå i gang, hvis den kommende “Saw IV” viser sig ligeså indbringende som dens forgængere.

Samtidig kan flere kilder rapportere, at David Hackl, der var produktionsdesigner på de tre “Saw”-fortsættelser og second unit director på “Saw II” og “Saw IV”, officielt er blevet hyret til at stå for instruktionen på de to kommende opfølgere om Jigsaws maniske planer.

“Saw IV”, som instrueres af Darren Lynn Bousmann – og som Hackl også var i betragtning til at stå bag – får amerikansk premiere 26. oktober og kan opleves i danske biografer i starten af 2008.



Vis kommentarer (29)
Gravatar

#1 filmz-Aras 16 år siden

Sjovt, jeg har netop spekuleret på, efter at have set den første Saw igen i går aftes (efter min mening klart den bedste, da den er lavet så gyselig psykologisk), hvorfor de bliver ved med at lave de fortsættelser..? I det mindste burde de beholde genren fra den første, og ikke gøre filmene til splatter-film. Saw = gys, ikke splat!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#2 dolphinfriendly 16 år siden

Bare rolig, "Saw VII" er sikkert ude til jul. :)

Gravatar

#3 armadillo 16 år siden

Der var engang man spyttede "Politiskolen"-film ud som skidt fra en spædkalv, men det her er jo bare latterligt :D.
Gravatar

#4 filmz-Aras 16 år siden

Ja, det er virkelig utroligt, at de kører den så langt ud! Det er simpelthen så ødelæggende!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#5 MikkelHJ 16 år siden

Jeg er stor fan af Saw-filmene, og det lader til, at der er flere af os, men jeg er da i tvivl om, hvorvidt der ligger nogle kunstneriske ambitioner bag de annoncerede fortsættelser. Selvfølgelig håber jeg, der bliver tænkt over historien, men jeg frygter, at vi snart når til filmtitler som:

Son of Saw
Bride of Saw
Ghost of Saw
Saw VIII: Jigsaw Takes Manhattan
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#6 erikjust 16 år siden

Helt enig stop nu mens legen stadig er god ellers ender vi snart med et udvandet produkt der burde være stoppet for længst.
For i ved jo hvad man siger en serie er aldrig bedre end sin sidste film, og hvis Saw forsætter med og blive ringere og ringere vil det være det eneste folk husker når de snakker om Saw.
Gravatar

#7 Lethal Injection 16 år siden

Helt klart stoppe ved 4eren
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#8 filmz-wetfox 16 år siden

Vi mangler :

Jigsaw vs Freddy
Jigsaw vs Jason
Jigsaw vs Freddy vs Jason

The hills have Jigsaw

The Saw Ring
The Saw Grudge

The shining Saw (På dansk: Saw's Hotel)

Osv osv. :D
Gravatar

#9 nostromo 16 år siden

How pathetic... but then we live in a pathetic time...
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#10 Patriarch 16 år siden

Kunne være fedt hvis Jigsaw så sig sur på nogle TV execs!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: