Warner Bros. er klar med traileren til deres tegnede actionfyldte filmeventyr “Superman: Doomsday”, der er et spinoff-projekt til den animerede “Superman” tv-serie. Traileren til filmen, der laves til dvd-markedet, kan ses på filmens officielle hjemmeside.

“Superman: Doomsday”, som er det første animerede “Superman”-projekt, der har fået pålagt en PG-13 rating, er en tilpasning af den dystre “Death of Superman”-tegneseriehistorie fra 1990’erne.

Adam Baldwin er stemmen bag Clark Kent/Superman, mens Anne Heche spiller Lois Lane. Stemmen til Lex Luthor leveres af James Marsters.

Filmen, som er skrevet af Duane Capizzi og Bruce W. Timm, udsendes på det amerikanske dvd-marked 18. september, hvor den bl.a. indeholder ekstramateriale som kommentarspor, featuretten “Requiem and Rebirth: Superman Lives!” og speciel promo-teaser til “Justice League: New Frontier”.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 filt 16 år siden

Rettelse: Superman: Doomsday er uafhængig af DC Animated Universe, selvom den benytter sig af samme tegnestil og lignende figurdesign.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#2 Woodie 16 år siden

Kedeligt :-(
Gravatar

#3 loki 16 år siden

"Stemmen til Lex Luthor leveres af James Marsters"

Spiiike! xD
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 filmz-blaznee 16 år siden

Det kunne godt gå hen og blive godt.. Tegneserien var i hvert tilfælde cool, og hvis de også får plads til at forklare lidt dybere om Doomsday bliver det RIGTIG godt..
Gravatar

#5 erikjust 16 år siden

Den ser fed ud helt klart noget jeg skal ha fat i.
Gravatar

#6 Saenjaina 16 år siden

Er det den 3-delte tegneserie med ham fætteren der kan hoppe voldsomt langt, med røde "goggles" og grønt tøj? Ham der smadrer alle de andre superhelte også?

For den tegneserie læste jeg lidt af da de udkom for år tilbage. Og det var FEDT!
Gravatar

#7 icetea 16 år siden

#3 Yir ! Spike FTW :D
Gravatar

#8 Patriarch 16 år siden

Ok. For en der ikke har læst superman, og ikke set tegnefilmen så ser det ikke alt for godt ud synes jeg :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: