Gravatar

#1 tiany 16 år siden

Hey ved godt at der nok snart kommer en anmeldelse af filmen, men jeg kan ikke gemme min begejstring så længe. Er lige kommet hjem fra snigpremieren og må sige at det må være en af årets fedeste film, jeg fik lige nøjagtig hvad jeg havde ventet mig.

Historien i filmen er så som så autobotterne kommer til jorden for at lede efter en terning i deres kamp for at få fat i den for de rodet en masse mennesker ind deres krig.

Der er action fra start til slut, og en del humor også biografen gave flere gange genlyd af latter.
Filmen må siges at have noget af det mest overbevisende CGI jeg har set, jeg siger bare gå hjem og vug Spiderman.
Men hvis I tror der er en film i skal slæbe børnene med ind at se så lad være, den er ikke voldelig eller noget og de fleste vil nok kunne klare det nemt nok, men jeg oplevede til snigpremieren at en hel familie må små børn gik da de store actionscener kom i slutningen, det er legetøj, men legetøj med bang i :)

Vil nok give filmen 5/6, men jeg er også monster begejstret lige nu og stadig helt oppe i skyerne. Synes det dog er ærgeligt at den så klart ligger op til en 2er
Valar morghulis
Gravatar

#2 dyg 16 år siden

Lyder godt, jeg drager til forpremiere om en times tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 dyg 16 år siden

Puha, jeg må nok erklære mig ekstremt uenig. Føj for en omgang pjattet teenage-film med robotter.

Nå, jeg må bare glo tegneserien igennem i stedet... Dumme Michael Bay.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 The Insider 16 år siden

#3, uha, Nayze - dæleme glad for at høre dig sige det, jeg frygtede vitterligt, jeg var den eneste med den holdning baseret på publikums reaktion i CinemaxX. Måske var det bare et kollektivt forsøg på at fortrænge, at de alle hver især havde givet 80 kroner for at se filmen.

Jeg havde ikke høje forventninger, og jeg har egentlig ikke noget særlig imod Bay og har følt mig godt underholdt af flere af hans film - endda The Island, som jeg egentlig synes er undervurderet. Men sikke noget bras! Fantastisk lyd og få flotte billeder, men sikke en overflod af fuldstændig ligegyldige og irriterende karakterer! Forfærdelig dialog, platte jokes, overraskende ineffektiv action, og jøsses, hvor er filmen da bare kluntet fortalt. Alene den første time er ofte ulideligt kedelig, og der kommer aldrig for alvor gang i sagerne. Og hvad sker der for alle de dybt ligegyldige og påklistrede sideplots, og de stærkt ineffektive forsøg på at indsprøjte humor ind i filmen?

Den mindede mig på mange måder om Fantastic 4... har sporadisk flotte øjeblikke, men er virkelig uimponerende og uengagerende og tydeligvis produceret for de mindste, hvilket er mærkeligt, da folk uden kendskab til figurerne (dvs. nok de fleste yngre end min generation) garanteret vil fatte endnu mindre sympati for de karikerede og ofte direkte enerverende figurer. Jeg har som regel også meget let ved at godtage forrykte aspekter af den slags film, men der var flere plothuller, end der var tilfælde af usmagelig product placement.

Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#5 wiseguy 16 år siden

Suk! har bestilt billetter til onsdag og havde faktisk glædet mig, men det lader til, at jeg godt kan nedtone forventningerne gevaldigt!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6 thomas040 16 år siden

70% på rotten...
Failure is a zero out.
Gravatar

#7 filmz-Kadann 16 år siden

Come on guys, det er Bay der har lavet denne film, så burde det vel ikke komme som den store overraskelse, at det er en potentiel stinker. :)

#6 -

Den lå på 86% i går aftes.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#8 dyg 16 år siden

#7 - Og den skal nok falde yderligere (håber jeg da, fy for pyffor!).

#4 - Jeg er rystende enig. Virkeligt elendige sideplots, der absolut ingen mening giver, og heller ingen betydning for main-plottet har. Som jeg har givet tilkende flere steder før, så ser jeg den lidt som en dårlig American Pie med robotter (og uden nøgne kvindfolk).

Noget andet, der irriterede mig, var al den tekniske snak. Nøej, hvor var den fyldt med fejl og tåbeligheder!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 The Insider 16 år siden

#6, som Kadann pointerer havde den 86 i går aftes, og endda 100% for 3 dage siden.

#8, helt enig. Alle de techno-babble scener hos militæret, forsvarsministeriet mm. irriterede mig grænseløst. Især scenerne med ham den unge computergeek og verdens åbenbart førende analytiker, som naturligvis er smoking hot. Hov, havde for øvrigt helt glemt at nævne Megan Fox, hun løftede jo alligevel filmen lidt :-)
War. War never changes.
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

Jeg krummede bare tæer da jeg opdagede at verdens Bedste Hacker viste sig at være en af verdens mest irreterene skuespiller, kan ikke huske hans navn men han er også med i Steven Seagal film.

Og Snakes on a Plane for satan jeg kan ikke klare den Mand.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: