For at sætte lidt gang i sagerne og lokke nogle af de frafaldne seere tilbage til skærmen har Fox planer om nye tiltag i deres spændingsserie “24 timer”.

Serien vil angiveligt introducere en kvindelig præsident og en ny nøglefigur i form af en kvindelig FBI-agent.

Desuden rapporteres det, at handlingen for en gangs skyld endelig rykker væk fra både CTU og Los Angeles, hvor lokaliteter som New York, Washington D.C. og London overvejes til den næste historie om Jack Bauers eventyr.

Kiefer Sutherland og Mary Lynn Rajskub, der spiller Chloe, er de eneste store hovedpersoner, der indtil videre forventes at vende tilbage til serien næste år.



Vis kommentarer (15)
Gravatar

#1 Bony 16 år siden

Ak ja.. Alt kan jo efterhånden lade sig gøre på TV.


:D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2 filmz-Crystalstar1200 16 år siden

Ærligt talt efter forrige sæson (nr 5) var jeg spændt på hvad, der så ville ske, men den nyeste skuffer i den grad, så der skal meget fornyelse eller en helt ny drejning til jeg gider at se mere og ikke bare et nyt sidekick til Jack.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#3 Riqon 16 år siden

Har foreløbig set til og med sæson 4 (som jeg blev færdig med for under en halv time siden). Efter sæson 2 gad jeg ikke mere. Fornylig gik jeg så i gang med den igen - og nu vil jeg bare have mere! So bring it! :D
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 Kram 16 år siden

De har fandm* også at få noget nyt ud, de sidste par sæsoner har jo været replay. Stadigvæk underholdende, men absolut på vej ned.

NOGET NYT TAK.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#5 Bardoboy 16 år siden

Kun Jack og Chloe? Nu har jeg ikke set de sidste to sæsoner, men den serier har godt nok haft mange skuespillerskift.. :|
Gravatar

#6 filmz-hejboel 16 år siden

#5 ja, det er jo en branche, hvor folk bliver dræbt, framed og fyret i stor stil :D
Gravatar

#7 nygaardpetersen 16 år siden

3# så glæd dig til sæson 5 den er helt klart for fed, den bedste efter sæson 1 efter min mening.

Sæson 6 skuffer dog i den grad. Ren gentagelse af hvad vi har set før. Men det lyder godt de bevæger sig væk fra LA og at der er fornyelse på vej for det trænger serien til. Ang kvindelig præsident synes jeg efterhånden der har været en hel del præsidenter i denne serie.
Gravatar

#8 filmz-Sifodyas 16 år siden

#7 nu har seriens 6 sæsoner også udspillet sig over en hel del år, og der har vidst været omkring 4 præsidenter i serien so far. Men vi har jo set andre serier med kvindelige præsidenter og det jo gået meget godt alt taget i betraktning :) Men uanset hvad de gør med denne serie, er jeg altid en séer :)
Ash: I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies.

sifodyas.eu
Gravatar

#9 filmz-Aras 16 år siden

Jeg tror også jeg giver det en chance.. Selvom plottet er blevet lidt tyndt efterhånden, er det stadig en god serie :-)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#10 filmz-morpheus75 16 år siden

tjae en af de bedste serier vil jeg mene. Kun Lost og Battlestar kan udover 24 timer få mit pis op i kog;o)
Take the red pill, you stay in wonderland, then i´ll show you how deep the rabbithole goes... Citat: Morpheus (Matrix)

Skriv ny kommentar: