LA Times har i en artikel kunne fremvise to nye billeder fra “The Dark Knight”, den ventede opfølger til “Batman Begins”.

Billederne viser den mørke ridders nye køretøj, motorcyklen kaldet Batpod, som Wayne Enterprises’ fikse opfinder, Lucius Fox, får lavet til den kappeklædte helt i den nye film. Begge billeder fra artiklen er blevet samlet hos filmsiden Coming Soon.

Selve designet til det noget aparte køretøj er lavet af Nathan Crowley, der også skabte Batmobilen til forgængeren, “Batman Begins”. For- og baghjulet på motorcyklen er hele 508 millimeter, og motorerne på maskinen er gemt i selve hjulnaverne. Desuden er Batpod’en udstyret med praktiske kriminalitetsbekæmpende dimser som bl.a. en gribekrog og maskinpistoler.

Hos HollywoodChicago.com kan man desuden finde to billeder med Batman under optagelserne til den ventede film, der får premiere næste år.

Samtidig har Warner Bros. frigivet et nyt Hi-Res billede af det tidligere offentliggjorte artikelfoto af Batman i sin nye dragt.



Vis kommentarer (39)
Gravatar

#1 thomas040 16 år siden

YEAH!
Failure is a zero out.
Gravatar

#2 travelogue 16 år siden

Nice. Glæder mig mere og mere til den film. Håber den bliver mørkere end BB og gerne endnu mere "industrial" i designet, og det ser den ud til at blive. Så det ser lovende ud.
Gravatar

#3 thomas040 16 år siden

YEAH!
Failure is a zero out.
Gravatar

#4 reflec 16 år siden

den bike er godt nok awful!
Gravatar

#5 thomas040 16 år siden

hvad mener du? kæmpe hjul..... KÆMPE HJUL!!!!!! GIANT WHEELS...... AWESOME!!!!
Failure is a zero out.
Gravatar

#6 filmz-Kragmose 16 år siden

Jatak! Det ser super fedt ud!
Gravatar

#7 Horrormaster 16 år siden

glæder mig men imellem tiden så check dette den kommer måske først ud til december


FREDDY FOREVER!!!
Gravatar

#8 HonoDelLoce 16 år siden

Første tanke, da jeg læste om, at de ville smide en batbike ind, var så'n lidt vemodig.. Why whould they do that?

Men de holder heldigvis den lækre "realistiske" stil fra batmobilen fra Begins.. Nu glæder jeg mig faktisk til at se Mr. Wayne fræse rundt på den tohjulede ;)

I øvrigt har en batdragt aldrig set så lækker ud på foto før :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9 gladiator 16 år siden

#7

Ved ikke om det ik bare er noget fan halløj. Der har jo været nævnt hvad der skulle ske i den teaser før, så..

Men Batpod'en der ser sku grim ud, men samme stil som batmobilen, så det er cool, glæder mig vildt til denne film, håber den formår at holde niveauet, specielt efter jeg syntes spiderman 3, var SÅ skuffende... og regner den næsten ik for værende en del af de to andre film..
Gravatar

#10 Bony 16 år siden

Jeg syntes batmobilen fra "Batman Begins" var gennemført fed. Men denne cykel synes jeg ikke rigtigt om. Jeg synes direkte modsat at den er en snert FOR futuristisk. Lidt kedelig designet efter min smag. Og synes egentligt at de machineguns på fordækket er lidt malplacerede. Og hvorfor skal dækkene være SÅ store? Over en halv meter brede?

Bruce Wayne, the king of traktortræk!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: