De fleste kender vel reglerne, men for en god ordens skyld:
- Billederne skal være i originalt format og fra film, der er almindeligt tilgængeligt. - Billederne må ikke være manipulerede. - Gæt skal bekræftes af den, der har postet billedet, før turen går videre. - Hvis ingen har gættet billedet inden 2 dage, bør der hintes eller postes et nyt billede. - Hvis tråden på anden vis har ligget stille i mere end 2 dage er turen "up for graps".
Nåda. Det var da også på tide vi fik en ny billed-quiz.
Jeg tror at den sidste gik ad helvede til fordi folk begyndte at poste billeder af film som kun meget få folk havde set. Derfor skal man for at undgå at sådan en tråd går død i fremtiden, nok sikre at man kun poster billeder fra kendte, main-stream eller let-tilgængelige film.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
De fleste DVD-afspillerprogrammer til computere har en mulighed for at lave screenshots, jeg bruger selv PowerDVD til formålet. Print Screen giver som regel et sort billede, så det kan ikke bruges til så meget.
#1 lagoni 18 år siden
De fleste kender vel reglerne, men for en god ordens skyld:
- Billederne skal være i originalt format og fra film, der er almindeligt tilgængeligt.
- Billederne må ikke være manipulerede.
- Gæt skal bekræftes af den, der har postet billedet, før turen går videre.
- Hvis ingen har gættet billedet inden 2 dage, bør der hintes eller postes et nyt billede.
- Hvis tråden på anden vis har ligget stille i mere end 2 dage er turen "up for graps".
Gammel tråd: http://filmz.dk/forum/item/22459/#219
Billeder kan uploades hos http://imageshack.us/
Gæt løs
#2 rockysds 18 år siden
#3 inflector 18 år siden
#4 chronaden 18 år siden
#5 lagoni 18 år siden
#6 chronaden 18 år siden
"Why the fuck should i change my name...? He's the one who sucks!"
#7 Æsop9000 18 år siden
Jeg tror at den sidste gik ad helvede til fordi folk begyndte at poste billeder af film som kun meget få folk havde set. Derfor skal man for at undgå at sådan en tråd går død i fremtiden, nok sikre at man kun poster billeder fra kendte, main-stream eller let-tilgængelige film.
#8 chronaden 18 år siden
#9 Bony 18 år siden
Mener nemlig jeg engang prøvede noget lignende uden held til en lignende quiz andetsteds.
#10 filmz-Kadann 18 år siden
De fleste DVD-afspillerprogrammer til computere har en mulighed for at lave screenshots, jeg bruger selv PowerDVD til formålet. Print Screen giver som regel et sort billede, så det kan ikke bruges til så meget.