På tide med en ny tråd om alt det filmz-folket laver når vi ikke hænger ud her:D
Well, jeg er lige kommet hjem efter en VARM aften på et stadion... Min idrætsforening holder idrætsuge fra imorgen af og der var altså en del der skulle forberedes inden ca 80 sandkasse-fodbold-hold indtager banerne imorgen...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Den står på Football Manager...mit kære Sevilla hold har vundet det spanske mesterskab 11 gange, Champions League 7 gange ect. Jeg overvejer lidt at skifte klub, men nænner næsten ikke med det superhold jeg har.
#1 mini_jette 18 år siden
På tide med en ny tråd om alt det filmz-folket laver når vi ikke hænger ud her:D
Well, jeg er lige kommet hjem efter en VARM aften på et stadion... Min idrætsforening holder idrætsuge fra imorgen af og der var altså en del der skulle forberedes inden ca 80 sandkasse-fodbold-hold indtager banerne imorgen...
#2 filmz-Kadann 18 år siden
#3 filmz-Kadann 18 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 dyg 18 år siden
#6 Corgan 18 år siden
Det er lige gået op for mig nu at jeg skulle have været til fest i aften. Damnit, det havde jeg helt glemt!
#7 elwood 18 år siden
Jeg Har lige set Riddick, og nu tror jeg der skal smides hidalgo på, så jeg kan se havd det er for en.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 dolphinfriendly 18 år siden
#9 evermind 18 år siden
#10 Bates 18 år siden