Gravatar

#1 filmz-Munk 17 år siden

Da der jo er mange filmz'er som skal sidde og følge aftenens show, så derfor synes jeg vi skal have en livetråd, så vi sammen kan kommentere og debattere, mens showet løber af stablen.

Selv har jeg store forventninger til et godt show, og nogle spændende konkurrencer om statuetterne.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 filmz-grev_michal 17 år siden

God ide :-)

Jeps det bliver spændene - bryder mig dog ikke meget om Ellen's humor, men det overlever jeg jo nok :-)
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

Det kan da umuligt blive værre end Whoopie Goldberg 8-)

Men naa jeg er spændt på hvad de finder på af intro i år, Billy Crystal er han ikke den eneste der gør det med at blande sig ind i filmene.

Jon Stewart's indgang var ret fed sidste år i hvertfald, Steve Martin var pænt sej i den hehe.

Takket være internettet er jeg også klar i nat, og vil da sidde og skrive her frem og tilbage hehe.

#4 Enig! En mand der tør sætte sig på Skødet af Clinten og synge for ham, har al min respekt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Munk 17 år siden

Hverken hende eller Chris Rock bliver aldrig mine favoritter, men kan sagtens leve med det.

Billy Crystal er dog kongen!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#5 Lawman. 17 år siden

Er meget spændt på værterne i studiet - Pilgaard har allerede kludret i det, da han troede Ellen havde været vært før. Den fejl ville Frellesen og Høy aldrig have begået...!

Frygter også Ellens optræden!
Gravatar

#6 enfilmnørd 17 år siden

Glimrende ide med en tråd.

Ellen er vært, men det overlever vi nok.
Er mere spændt på Pilgaard, har aldrig opfattet ham som film-interesseret. Må tilstå at jeg aldrig har hørt om hverken Uffe Buchard eller Julia Lahme.

Skål for en god aften.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#7 filmz-Chemic 17 år siden

Var der nogen der fandt et link til live-stream? Kunne ikke lige se det i den anden tråd?
"When people ask me if I went to film school I tell them, 'no, I went to films.'" -QT
Gravatar

#8 filmz-grev_michal 17 år siden

Billy Crystal er også min ubeskåren favorit, Steve Martin er også noget helt specielt. De to har noget karisma og "født vært" over sig. Synes dog Jon Stewart gjorde et ok job også.

Chris var godt nok et mærkværdigt valg. Whoopi er populær (ikke hos mig dog) også har vi Ellen som er lidt i stil med Whoopie (rent humormæssigt).

Mon ikke det er på tide at give Letterman en ny chance hehe :D
Gravatar

#9 filmz-Munk 17 år siden

Tror mere det er showet, end filmene der er Pilgaards interesse. Altså al glamouren!

Omkring Ellen, så er det vel også et spørgsmål om hvem der er af alternativer til jobbet. Når førstevalgene siger fra, så er det vel begrænset hvor mange der formår at udfylde rollen.
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#10 filmz-Munk 17 år siden

#7
Se det første indlæg i denne tråd
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: