Endnu en gang kan “Simpsons” fans komme med glædesråb, da Apple har lanceret den tredje trailer til 20th Century Fox’ “The Simpsons Movie”, den animerede spillefilm bygget over den populære animationsserie. Den nye lange trailer, som kan ses i almindelig QuickTime og i HD, byder på en lang række nye sjove klip fra filmen.

“The Simpsons Movie” er prydet af rollelisten fra den kendte serie, såvel som dens forfattere gennem showets 17-årige historie, der inkluderer skaberen Matt Groening, James Brooks, Greg Daniels, Jon Vitti, Al Jean og Mike Reiss.

“The Simpsons” og resten af den gale befolkning i Springfield indtager amerikanske biograflærreder 27. juli, 2007.



Vis kommentarer (30)
Gravatar

#1 elwood 17 år siden

Genialt, meget Episk Trailer me Likes!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 krille 17 år siden

Fuldstændig og simphelthen fantastisk. Det bliver kanon sjovt. Jeg glæder mig som en lille dreng. "Who is a good little piggy".
Fear can hold you priosoner. Hope can set you free. Tagline. The Shawshank Redemption
Gravatar

#3 chuck 17 år siden

Look into your heart. Doh!!!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#4 elwood 17 år siden

Jeg håber satme også Gill er med hehe, er vild med den stakkels mand.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 enfilmnørd 17 år siden

enig kan simpelthen ikke vente mere, smuk trailer, og rart vi fik lov at se noget fra filmen(de andre trailere var lidt mangelfulde)
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#6 filmz-monolith 17 år siden

Kan ikke vente! :D
Nogen der ved om de har planer med at forsætte 'Futurama' ?
Gravatar

#7 enfilmnørd 17 år siden

#6
Der har været en del rygter om Futurama, og så vidt jeg ved er man ved at undersøge om der er grundlag for nye afsnit. Det bliver dog næppe tv-afsnit, men rene dvd-udgivelser. Så man har da lov at håbe.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#8 filmz-mader 17 år siden

#6

Check siden www.gotfuturama.com ud for nyheder om futurama...mener at det er noget med at der kommer nogle nye afsnit straight to dvd eller noget!
You talking to me!!!
Gravatar

#9 krille 17 år siden

FUTURAMA SUCKS. SIMPSONS FOREVER. Det kan der da ikke være nogne tvivl om. Matt Greoning skabte Simpsons og det er stadigvæk det bedste, han har lavet. Simpsons er også tusind gange sjovere.
Fear can hold you priosoner. Hope can set you free. Tagline. The Shawshank Redemption
Gravatar

#10 filmz-Wok 17 år siden

#9
Hmm... Det er vel smag og behag. Jeg synes f.eks. at de sidst sæsoner af Futurama var geniale, mens de sidste mange sæsoner af Simpsons har været mere end almindelige tamme...

Jeg mener iøvrigt at have læst, at der kommer en Futurama film i stil med Family Guy the movie... Billy West postede vist nyheden på sit site.

Skriv ny kommentar: