Et af tidens hotteste par, Ben Affleck og Jennifer Lopez, har eftersigende købt rettighederne til klassikeren “Casablanca” fra 1942, og har planer om at genindspille den, med dem i selv i hovedrollen.

Mon ikke det kommer til at skabe en del røre blandt filmelskere verden over? “Casablanca” er blandt de mest udødelige klassikere, og det må siges at det bliver mere end svært at overgå originalen.

De to vil senere i år kunne opleves sammen i hele to film, dramaet “Tough Love” og Kevin Smith filmen “Jersey Girl”.



Vis kommentarer (14)

#1 21 år siden

Jeg synes egentlig det er et meget fedt filmpar, men jeg har dog svært ved at se hvordan de skulle kunne bære dette projekt.
Gravatar

#2 Lowkey 21 år siden

Det kan kun blive dumt, lige meget hvordan man vender den.

Hvad er formålet?

Affleck er da cool nok, men han når ALDRIG Bogie til sokkeholderne.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#3 Spanner 21 år siden

Lad nu for fanden klasikerne være og find på noget nyt i stedet.
[/surt opstød]
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 filmz-CL3AN 21 år siden

Er jeg den eneste der syntes at originalen er en overvurderet film?
Har aldrig forstået hvorfor den og "Gone With The Wind" er blevet udråbt til klassikere som de er.

Lad dem dog prøve.
Hvem klager over at Peter Jackson vil kaste sig over KING KONG eller Tim Burton vil lave SUPERMAN (Helt ærligt - Nicolas Cage?!?)
Gravatar

#5 Buck Rogers 21 år siden

Hva'.... jeg troede 1. april var i sidste uge :o)
"Now, what can a man do with his clothes off for twenty minutes?"
Gravatar

#6 Spanner 21 år siden

That's what we wanted you to think
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

#7 21 år siden

#4: Jeg forstår godt din pointe, men Tim Burton og og Peter Jackson har ligesom bedre bevæggrund for at ville lave sådanne film. Jeg mener, hvor mange fantastiske film har de ikke stået bag?

Hvad har Affleck (udover Lopez' røv)? Pearl Harbour, The Sum Of All Fears og mest imponerende: en bærende hovedrolle i en Kevin Smith-film...

Indtil videre frygter jeg i hvert fald ikke at henholdsvis Tim Burton og Peter Jackson spolerer Superman og King Kong.
Gravatar

#8 filmz-CL3AN 21 år siden

Kommer det så an på hvem der står BAG kameraet ?

Jeg er ikke den store Affleck fan for ikke at snakke om Jello, men han bliver da bedre og bedre.

Tim Burton spolerer stort set alt hvad han kommer i nærheden af... Undtagen The Nightmare Before Christmas!
Gravatar

#9 azathoth 21 år siden

Hmm... hvad med Batman og Sleepy Hollow... de er da geniale!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#10 trekster 21 år siden

For slet ikke at tale om Edward Scissorhands!
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"

Skriv ny kommentar: