Jeg har netop installeret Windows Vista på min bærbare computer. Af en eller anden vanvittig grund, vil min Firefox ikke drible ind på filmz.dk, ikke engang hvis jeg benytter IP-adressen.
Jeg har intet problem med at tilgå siden fra Internet Explorer og kører med en helt friskinstalleret Firefox, uden add-ons.
Jeg kan ganske enkelt ikke se hvad problemet er, da cookies o.s.v. også er blevet renset ud.
Prøv evt. at disable eventuelle virus-scannere (midlertidigt) jeg har selv haft problemer med at komme på Filmz med IE 7, og det skyldtes min virus scanner (Avast).
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Jeg har haft Windows Firewall slået fra, samtidig med mit AV-program. Jeg har fjernet Firefox og alle referancer til det, stadig er filmz den eneste side jeg ikke kan gå ind på, så vidt jeg har opdaget indtil videre.
IE er stadig intet problem, så jeg er efterhånden en kende forundret over hvad hulen problemet kan være. Selv driveren til mit netkort er blevet opdateret.
#1 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har netop installeret Windows Vista på min bærbare computer. Af en eller anden vanvittig grund, vil min Firefox ikke drible ind på filmz.dk, ikke engang hvis jeg benytter IP-adressen.
Jeg har intet problem med at tilgå siden fra Internet Explorer og kører med en helt friskinstalleret Firefox, uden add-ons.
Jeg kan ganske enkelt ikke se hvad problemet er, da cookies o.s.v. også er blevet renset ud.
Forslag?
#2 Kalle Ferm 18 år siden
Mon ikke de kan give et svar på eksperten, hvis ikke du får et her.
#3 filmz-Kadann 18 år siden
#4 HonoDelLoce 18 år siden
Jeg havde det samme problem Kadann og postede også herinde..
Dengang fik jeg at vide, at jeg kunne prøve at pm'e en eller anden tekniker herinde.. Fik det dog aldrig gjort :D
#5 chandler75 18 år siden
#6 azathoth 18 år siden
#7 filmz-Kadann 18 år siden
Da problemet opstod, havde jeg ingen anti-virus installeret på maskinen. :)
#8 azathoth 18 år siden
#9 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg har haft Windows Firewall slået fra, samtidig med mit AV-program. Jeg har fjernet Firefox og alle referancer til det, stadig er filmz den eneste side jeg ikke kan gå ind på, så vidt jeg har opdaget indtil videre.
IE er stadig intet problem, så jeg er efterhånden en kende forundret over hvad hulen problemet kan være. Selv driveren til mit netkort er blevet opdateret.
#10 davenport 18 år siden