M. Night Shyamalan planlægger nu at lave en film ved navn “Avatar” – som dog intet har at gøre med James Camerons scifi-projekt af samme navn.

Shyamalans “Avatar” baseres derimod på den animerede børneserie fra Nickelodeon, “Avatar: The Last Airbender”, som omhandler en verden balanceret af fire nationer: Vand, Jord, Ild og Luft. I hver nation er der folk, der kan mestre det element, deres nation er opkaldt efter, men én enkelt person, den såkaldte Avatar, mestrer alle fire. Da den nuværende Avatar, en 12-årig dreng, tilsyneladende dør, starter Ild-nationen en krig for herredømmet.

M. Night Shyamalan vil både skrive, instruere og producere projektet, som Nickelodeon satser på at gøre til en tre-films franchise.



Vis kommentarer (16)
Gravatar

#1 SpielbergFreak 17 år siden

Lyder som et spændende, men måske mere børneorienteret projekt
Gravatar

#2 nostromo 17 år siden

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOT HIM!!!

OF ALL THE PEOPLE NOT HIM!!!!!!

I love AVATAR and this man has NOTHING that could even get us half way to anything that might resemble the look or feel of the show...

DAMN IT!
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#3 dolphinfriendly 17 år siden

Efter de rædelsesfulde "The Village" og "Lady In The Water" kan det kun gå fremad - også selvom det umiddelbart lyder som et vanvittigt pattet projekt.

Gravatar

#4 Corgan 17 år siden


Hmmm... ikke lige det projekt jeg havde håbet på ville blive hans næste. Jeg elsker hans andre film... men dette projekt virker lidt for barnligt til min smag.
Gravatar

#5 chronaden 17 år siden

#3 - uenig, syns de to er originale, velspillet og generelt bare 2 gode anderledes film - the village, kan man næsten se bare på det visuelle alene hvis man ikke er til historien :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg håber også det kan gå fremad!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 akerman 17 år siden

Andre end mig der tænker Mega Man??

Men ja.. det bliver ringe.. manden er brændt ud, og har ikke produceret noget ordentligt siden 6th sense.
Gravatar

#8 loki 17 år siden

What a twist!
www.peakoil.dk
Gravatar

#9 nostromo 17 år siden

His style does not match Avatar the Last Airbender... Not by a long shot...

Anyone here seen it? It is really good...

http://www.bluespiritgal.com/index.htm
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#10 HonoDelLoce 17 år siden

Nu har jeg ikke set serien *gud bedre det* men er jeg den eneste der finder det lidt dumt af ild-nationen at starte en såkaldt krig? Jeg mener.. Både luft og vand må du have rimeligt nemt styr på ild.. ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: