Den skulle handle om en mand der arbejder som retsmediciner for politiet, men i virkeligheden selv er en seriemorden. Har imidlertid slet ikke hverken set eller hørt om serien andre steder.
Er der nogen der har set den eller ved hvor man kan se den? Den er tilsyneladende så ny at den endnu ikke har en rating på imdb.com...
Meget god serie, og hende der spiller Dexters kæreste gør det også meget godt, mens man til tider mest har lyst til at dexter gør det af med sin søster...
#1 McPeter 19 år siden
Den skulle handle om en mand der arbejder som retsmediciner for politiet, men i virkeligheden selv er en seriemorden. Har imidlertid slet ikke hverken set eller hørt om serien andre steder.
Er der nogen der har set den eller ved hvor man kan se den? Den er tilsyneladende så ny at den endnu ikke har en rating på imdb.com...
Lyder dog umiddelbart ret interessant...
/McPeter
#2 DarkLight 19 år siden
Michael C. Hall(Six Feet Under) stråler i hovedrollen. Birollerne står af samme grund en smule svage, men jeg synes ikke det gjorde noget.
Jeg var fremragende underholdt og så er serien tilmed på Showtime, så der er masser af blod og lemmer. Jeg kan ikke andet end anbefale!
#3 El vez 19 år siden
Glem ikke bryster, Darklight! :)
#4 Captain Vallo 19 år siden
=D
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#5 frygtl0s 19 år siden
Meget god serie, og hende der spiller Dexters kæreste gør det også meget godt, mens man til tider mest har lyst til at dexter gør det af med sin søster...
#6 DarkLight 19 år siden
#7 chuck 19 år siden
#8 pulse83 19 år siden
Den bliver ligeledes sendt i HD på Canal+ HD fra Søndag d. 14. Der skal jeg helt sikkert se den! :)
#9 filmz-Bartman 19 år siden
#10 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem