Gravatar

#1 McPeter 19 år siden

Hey - har lige hørt fra en ven om en ny serie der hedder Dexter - http://imdb.com/title/tt0773262/

Den skulle handle om en mand der arbejder som retsmediciner for politiet, men i virkeligheden selv er en seriemorden. Har imidlertid slet ikke hverken set eller hørt om serien andre steder.

Er der nogen der har set den eller ved hvor man kan se den? Den er tilsyneladende så ny at den endnu ikke har en rating på imdb.com...

Lyder dog umiddelbart ret interessant...

/McPeter
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 DarkLight 19 år siden

Jeg har set hele første sæson(eller 12 afsnit), og kan ikke sige andet end man skal se den. Den er helt fantastisk lavet.

Michael C. Hall(Six Feet Under) stråler i hovedrollen. Birollerne står af samme grund en smule svage, men jeg synes ikke det gjorde noget.

Jeg var fremragende underholdt og så er serien tilmed på Showtime, så der er masser af blod og lemmer. Jeg kan ikke andet end anbefale!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 El vez 19 år siden

Meget speciel serie og det er ofte svært at forudse næste træk.

Glem ikke bryster, Darklight! :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 Captain Vallo 19 år siden

Bryster?!

=D
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#5 frygtl0s 19 år siden

Den har fået 9,4 på tv.com

Meget god serie, og hende der spiller Dexters kæreste gør det også meget godt, mens man til tider mest har lyst til at dexter gør det af med sin søster...
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

#3, oh ja. Bryster! Kan jeg ikke presse den ind under lemmer? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 chuck 19 år siden

#6 Det kommer an på hvor store de er ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#8 pulse83 19 år siden

De starter med første sæson af Dexter på Canal+ på Torsdag d. 11.

Den bliver ligeledes sendt i HD på Canal+ HD fra Søndag d. 14. Der skal jeg helt sikkert se den! :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#9 filmz-Bartman 19 år siden

Rigtig fed serie.. noget alle burde se!!
Gravatar

#10 Spanner 19 år siden

Rigtig fed og original serie. Showtime viser igen deres flair for de skæve serier, som kun ganske få af de andre Networks kan følge med
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: