Gennem de sidste år har der huseret rygter omkring Quentin Tarantinos foreslåede on/off filmprojekt “Vega Brothers”. Filmen har dog på det seneste – hvis ikke altid – mest ladet til at være off, men i et nyligt interview kan Michael Madsen, som spillede den ene Vega-bror, komme ind på det flyvske projekt.

Madsen styrede rollen som den brutale Vic Vega i Tarantinos “Håndlangerne”, mens rollen som dennes bror, lejemorderen Vincent Vega, blev portrætteret i “Pulp Fiction” af John Travolta.

”Ja, først sagde Tarantino, at han ville lave den, og så sagde han, at han ikke ville lave den. Så ringende han til mig og sagde: ‘Jeg har faktisk regnet en måde ud, hvorpå vi kan lave den. Det kan ikke være en prequel, fordi du og John ser ikke ud som dengang. Det ville give mere mening som en fortsættelse, fordi I er begge døde,'” fortæller Madsen, der derpå kan afsløre Tarantinos noget overrraskende plan:

”Og så kom han med en idé, der ville være virkelig sindssyg – at John og jeg skulle være Vic og Vincents tvillingebrødre. Vi kommer fra Amsterdam til L.A. for at hævne mordene på vores brødre. Jeg synes, at det er ret interessant. Jeg ville være vild med at lave den,” afslutter Madsen.



Vis kommentarer (25)
Gravatar

#1 filmz-xlarti 17 år siden

Cocaine is a helluva drug!
Gravatar

#2 inflector 17 år siden

Lyder godt nok langt ude, men hvem ved måske kan Tarantino få det til at virke.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 McPeter 17 år siden

...at John og jeg skulle være Vic og Vincents tvillingebrødre.


STOP - det lyder dæleme nederen! Det ligner ikke Tarantino at få nogle så dårlige Uwe Boll/sequel-lignende ideer...

At lige netop Tarantino så sikkert godt kan få noget godt ud af det er så en helt anden sag... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4 El Duderino 17 år siden

Shit det lyder som en rigtig tynd 2'er
Gravatar

#5 filmz-canner 17 år siden

fuck hvor underligt. dog tror jeg godt qt kunne få et positivt resultat. jeg er måske bare lidt negativt indstillet overfor at vi ikke kommer til at se den _rigtige_ mr. blonde men blot en tvilling.. :(
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#6 Bates 17 år siden

"Scarface" går da i koma når han læser denne nyhed! :D
Gravatar

#7 HonoDelLoce 17 år siden

Synes egentlig også, at hvis man ser på plottet til eksempelvis Pulp Fiction og Kill Bill-filmene, så kan de jo egentlig godt se ret uinteressante ud..

Dem fik han da til gengæld gjort super effektive og .. UUH! :D

EDIT: Hvornår mon Scarface kommenterer denne nyhed ? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 Tylerdurden 17 år siden

Ahhh. Lyder sku lidt latterligt.
Drop den hellere og find på noget helt nyt, Tarantino.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#9 Hive 17 år siden

Haha. Jeg ved fandme ikke hvad ham Tarantino sniffer, men jeg tør i hvert fald ikke prøve det! :s
Gravatar

#10 filmz-Jack Slater 17 år siden

Hvad er chancerne for, at et par får to hold enæggede tvillinger :)

Skriv ny kommentar: