Mit bud er Tom Hanks! En mand med et enormt format.. Efter at have brugt en del timer på at gense nogle af hans bedste film er jeg ikke i tvivl... Bare tænk på især Forrest Gump, The Green Mile, Road to Perdition, Saving Private Ryan og Philadelpia men også film som Cast Away, You´ve got mail, Sleeples In Seattle og Catch me if you can
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
Okay, det er ekstremt svært valg du lægger op til at folk træffer der, for der er så mange fantastiske skuespillere: Bruce Willis, Robert Redford, Brad Pitt, Russel Crowe, Paul Newman, Matt Damon, Al Pacino, Anthony Hopkins, Paul Newman osv osv osv. Det er bare nogle få af mine yndlingsskuespillere.
Men skal jeg vælge en sådan nu og her, så må det blive Ian McKellen... han er sgu for genial, mest af alt fordi han på overbevisende måde kan spille hvad som helst: superhelt, wizard, døden, nazi, etc. etc. og så er han i stand til at vise så mange følelser vha. sin ansigtsmimik, noget som er ekstra tydeligt i LOTR... and that voice, oh my!!!
Det er faktisk en skam jeg ikke har set flere af hans film... rundstyk!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
For at vælge noget lidt andet så stemmer jeg på Jackie Chan, måske ikke fordi har laver de største skuespillerpræstationer men fordi han altid kan få en til at grine og i godt hummør. Og så har han jo medvirket i 150 film, se det kan en "Hollywoodstjerne" sku ikke hamle op imod.
Hvis man skulle gå den politisk korrekte vej, ja så ville det nok blive Jack Nicholson eller Marlon Brando. Med Al Pacino, Robert de Niro og Peter O'Toole som runner-up's.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Synes også at Pitt, Norton og Damon er gode skuespiller, de har bare stadig god mulighed for at udvikle sig.
Så jeg hælder nok også mere til en ældre og mere rutineret skuespiller, og i mine øjne er Nicholson et god bud på en sådanne en - men DeNiro og Pacino er heller ikke helt af vejen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 filmz-Munk 23 år siden
Mit bud er Tom Hanks! En mand med et enormt format.. Efter at have brugt en del timer på at gense nogle af hans bedste film er jeg ikke i tvivl... Bare tænk på især Forrest Gump, The Green Mile, Road to Perdition, Saving Private Ryan og Philadelpia men også film som Cast Away, You´ve got mail, Sleeples In Seattle og Catch me if you can
- Steve Carell
#2 azathoth 23 år siden
Men skal jeg vælge en sådan nu og her, så må det blive Ian McKellen... han er sgu for genial, mest af alt fordi han på overbevisende måde kan spille hvad som helst: superhelt, wizard, døden, nazi, etc. etc. og så er han i stand til at vise så mange følelser vha. sin ansigtsmimik, noget som er ekstra tydeligt i LOTR... and that voice, oh my!!!
Det er faktisk en skam jeg ikke har set flere af hans film... rundstyk!!!
#3 MuManden 23 år siden
Og så har han jo medvirket i 150 film, se det kan en "Hollywoodstjerne" sku ikke hamle op imod.
#4 filmz-cycron 23 år siden
#5 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#6 azathoth 23 år siden
#7 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
#8 filmz-vassago 23 år siden
Så jeg hælder nok også mere til en ældre og mere rutineret skuespiller, og i mine øjne er Nicholson et god bud på en sådanne en - men DeNiro og Pacino er heller ikke helt af vejen.
#9 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
#10 chandler75 23 år siden