Actionstjernen Wesley Snipes har ikke just haft den store succes med sin filmkarriere på det seneste, og nu er skuespilleren tilmed kommet i politiets søgelys, da han er gået under jorden efter at have været blevet sigtet for skattesnyd for ikke mindre end 72 mio. kroner. Politiet har nu udstedt en arrestordre på Snipes.

I perioden 1999-2004 har Snipes undladt at indberette adskillige millionindtægter, samtidig med at han angiveligt sammen med to medmistænkte har fusket med selvangivelserne fra 1996-1997. Snipes er derfor eftersøgt af ordensmagten i Florida, der ikke har haft held til at pågribe ham, da skuespilleren er gået i skjul.

Sagen kan risikere at give Snipes en fængselsdom på op til seks år.



Vis kommentarer (34)
Gravatar

#1 filmz-Morta 17 år siden

Er det muligt at sorterer gossip nyheder fra på Filmz ?
Gravatar

#2 Bates 17 år siden

#1 - Under Profil - Generelle indstillinger.
Gravatar

#3 Michael Andersen 17 år siden

Jeg så ham da lige i går på Kanal 5 hø hø.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4 filmz-canner 17 år siden

Haha. Lidt vildt de først har 'lagt mærke' til det nu.. 72 mio. er satme mange penge :D
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#5 Hive 17 år siden

Jeg forstår ikke, hvordan pokker sådan et menneske kan skruge sit forbrug så sygt højt op, at sådan noget er nødvændigt. Jeg tror sgu godt jeg lige ville kunne få det til at køre rundt med hans indkomst på min konto... uden at skulle snyde!
Gravatar

#6 filmz-Kadann 17 år siden

#5 -

Det er jo set adskellige gange, specielt one-hit wonders, som pludselig får en masse penge og ender med en kæmpe gæld efter få år. Man kan selvfølgelig undre sig over at det sker for en ret etableret stjerne som Snipes, men jeg mener ikke det er mere end 2-3 år siden at Elton John var i pengeproblemer, fordi han havde brugt en milliard på hatte og gamle biler.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#7 duuk74 17 år siden

..at Elton John var i pengeproblemer, fordi han havde brugt en milliard på hatte og gamle biler..
LOL
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#8 Bates 17 år siden

Har læst et eller andet sted at han (Elton John) brugte 50.000kr (eller noget) om ugen på friske blomster til huset.
Gravatar

#9 filmz-02x31 17 år siden

personlig syntes jeg også altid Wesley Snipes har været lidt for glad for Wesley Snipes. Syntes så absolut han er en af de mest overvurderede "skuespillere" der findes.
Gravatar

#10 NightHawk 17 år siden

Når de fanger ham og det gør de jo, med mindre Wesley Snipes altså har tænkt sig, at cirkelsparke sig vej igennem FBI og personalet fra skattekontoret, må man og Snipes vist erkende, at showet definitivt er forbi. :)

Får han max straf på 6 år, får han jo ikke engang muligheden for, at vende tilbage til det sørgelige direct to DVD markede, han har huseret på de sidste mange år.

Trist at se en ellers underholdende dude som ham gå så meget på røven. Det havde jeg, trods hans depri karriere forløb, ikke lige regnet med.

# 9 -

Rigtigt nok at Wesley Snipes ikke ligefrem er nogen genial skuespiller, selvom han dog i et par film, (Jungle Fever og One Night Stand) rent faktisk har vist, at der lå et talent for noget mere gemt i ham.

Snipes har dog trods sine mangler en hvis form for karisma der gør, at jeg alligevel har været solidt underholdt igennem årene med film som : Demolition Man, Boiling Point, Passager 57, Blade 1 & 2, samt de herlige buddykomedier White Men Can't Jump og Money Train, med hans hvide "bror" Woody Harrelson. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: