Komikeren Will Ferrel har annonceret, at han har planer om at lave en fortsættelse på sin komedie “Anchorman: The Legend of Ron Burgundy” fra 2004, hvori han spillede rollen som den populære og egocentriske nyhedsoplæser Ron Burgundy i 70’ernes San Diego.

Skuespilleren kan desuden fortælle, hvad han har i tankerne til en historie i den mulige “Anchorman 2”: ”Jeg er vild med idéen om at lave en fortsættelse. Jeg tænkte på, at han lige pludselig, uden grund, er blevet en nyhedskorrespondant i Europa, hvor han er nødt til at begå sig på fremmede sprog, som han intet kender til.”

Det største problem med at få “Anchorman 2” i gang, er Ferrells travle tidsplan. Den populære komiker er sammen med sin kollega Adam McKay allerede travlt optaget med andre filmprojekter, deriblandt “Step Brothers”.

Det forlyder dog, at Ferrell skulle være villig til at udskyde “Step Brothers” for at få gang i opfølgeren med den selvglade nyhedsvært. ”Stay classy, San Diego.”



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 chuck 17 år siden

Jeg elsker Will Ferrell, men jeg var skuffet over Anchorman.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2 Riqon 17 år siden

Ved ik hvad der gik af mig, men min ven og jeg græd af grin, da vi så den. Bag os sad en flok piger, som flere dage bagefter bitchede over, hvor dårlig de syntes den var. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#3 Gin 17 år siden

jeg slukkede for den første efter 30 min. Den var rædselsfuld. Jeg skal i hvert fald ikke se efterfølgeren
Gravatar

#4 filmz-canner 17 år siden

Jeg synes den er enormt morsom.. Ligesom jeg er helt pjattet med Napoleon Dynamite, som jeg kan forstå majoriteten herinde ikke synes er så god, correct me if I'm wrong.
Sådan er der så meget - en smagssag :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#5 filmz-steadi 17 år siden

Så godt nok ikke den hele, da jeg kom ind for sent i den, men det jeg så var morsomt:)

Will Ferrell og europæiske sprog, det skal næsten ses!
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#6 Martindan 17 år siden

HELT SIKKERT...... en 2'er skal være mere end velkommen.
for cryin' out loud......
Gravatar

#7 Hal60 17 år siden

Har stadig ikke fået set Anchorman...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#8 jessup 17 år siden

Etteren var fanme sjov - en mere ville ikke skade.
This is just until June
Gravatar

#9 NightHawk 17 år siden

# 4 -

Er selv helt vild med stilen og humoren i Napoleon Dynamite, så du er ikke helt alene. :)



Mht. Anchorman så lå jeg også flad af grin flere steder. Syntes klart, det er Will Ferrels bedste rolle til dato.

Skal da helt sikkert se 2'eren hvis den blir til noget. Men hvorfor skal Ron Burgundy og konceptet absolut flyttes til Europa. Syntes der er en tendens til i flere film komedie serier, at handlingen i 2'eren evt. 3'eren skal en tur over vandet. Som om det er en garanti for, at filmen så automatisk blir sjovere.

Jeg er efterhånden blevet ret træt af amerikaner vs. europæer humor. Hvis 2'eren blir en realitet håber jeg på, at Ferrell beholder Burgundy i USA.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 dyg 17 år siden

Brød mig ikke om Anchorman, men få grin fik den da frem (hvilket Napoleon Dynamite slet ikke kunne præstere).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: