Endnu en prequel er på vej. Denne gang er det John Carpenter klassiske gyser “The Thing – Det grusomme udefra” fra 1982, som får en forhistorie i en ny filmudgave.

Det er Strike Entertainment, som stod bag “Dawn of the Dead” genindspilningen som skal stå bag denne prequel.

Originalen havde Kurt Russell i hovedrollen i historien om et hold videnskabsfolk på Antarktis, der møder en fremmed livsform, der kan efterligne menneskekroppen.

Der er ikke nogen dato for begyndelserne af optagelserne.



Vis kommentarer (24)
Gravatar

#1 HonoDelLoce 17 år siden

HOLY CRAP NO!

Jeg melder mig fandme snart ud af film-verdenen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#2 17 år siden

Jeg bliver nødt til det: Er det et løfte? Hehe :-D
Gravatar

#3 HonoDelLoce 17 år siden

#2

Beware : da det jo som bekendt er umuligt blot at lægge film på hylden, vil det jo betyde, at jeg i smug ville bevæge mig herinde meget oftere for at følge lidt med ;)

EDIT : Men good one ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#4 17 år siden

God og god, blot uundgåelig. :-)
Gravatar

#5 HonoDelLoce 17 år siden

#4

Lidt ligesom filmen vel egentlig også er/var.. I disse dage..

Tsk tsk..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#6 17 år siden

"Tsk tsk." Det er længe siden jeg har set dét. Det bliver generelt tsk'et for lidt her i landet.
Gravatar

#7 filmz-Retroplay 17 år siden

Der er visse ting man bare ikke må pille ved og dette er en af dem. :\

#8 17 år siden

#7: En anden er Marianne Jelveds bryster.
Gravatar

#9 HonoDelLoce 17 år siden

#8

Damn - nu er jeg skadet for livet..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 filmz-Ruive05 17 år siden

#8 dem må man godt pille ved.. man skal bare huske at sætte dem på plads, når man er færdig
"Eat, Sleepy and be merry"

Skriv ny kommentar: