Så review af 'Dead Rising' på IGN. Det er helt sikkert et spil som jeg skal have når det engang kommer på en platform jeg har. Det er lige før det kan få en til at handle en Xbox 360.
Se et E3 klip [url=
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Rigtige gamere spiller på pc ;) Til trods for at jeg både ejer en ps2 og en xbox og kraftigt overvejer at købe en 360 (God Forbid at jeg skal give 5300 for en ps3), så synes jeg nu alligevel, at det føles mest rigtigt at spille på pc'en.. Konsollen virker ligesom for.. Teenage-agtig..
På den anden side, det gør store dele af min dvd-samling også, og det er trods alt nemmere at bortforklare konsollerne med, at de er gode at have i en stiv situation, hvor et par gutter har lyst til at game, end det er at forklare sin MIIB-dvd med, at man er herre vild med måden den eksplorerer ens hjemme-bios fulde potentiale (rent audio-mæssigt)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg var overbevist om, at jeg for første gang skulle købe en konsol i december, PS3'eren. Men fra mange sider, spås fremtiden allerede meget hård for Blu-Ray formatet og jeg er kun interesseret i maskinen, hvis den har det vindende HD format og det tvivler jeg nu meget på.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#4 Samme her - under alle omstændigheder er det bedst at vente et par måneder mht køb af PS3, da 5300,- er et fuldstændigt sindssygt prisleje for en konsol - ligemeget hvor vilde spil der end kommer...specielt hvis Blu-Ray taber. :)
#5 Ja der er en interessant artikel her fra Projectorcentral om Blu-Ray formatets svagheder og ikke mindst de ringe skiver, der er udsendt indtil videre. Hvis ikke fingeren kommer ud her i efteråret, såååå...
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#6 Hmm ganske god artikel og ja - det ser umiddelbart ikke særligt optimalt ud for Blu-Ray rent teknisk. Hvis de ikke nosser sig sammen, ligner det en krig de har tabt på forhånd.
#8 Sikkert også billigere, nu PS3'eren er ved at være på trapperne - jeg fik fornyligt en (brugt, naturligvis) for 500,- inkl. fem spil. "Shadow Of The Colossos" kan MEGET varmt anbefales, hvis du kommer så langt i planerne :)
Ikke at det er en konsol, men jeg er pt. på udkig efter en Commodore 64 - for mig står "Wizard Of Wor" som bedste 2-player spil til dato ;)
#1 DarkLight 19 år siden
Så review af 'Dead Rising' på IGN. Det er helt sikkert et spil som jeg skal have når det engang kommer på en platform jeg har. Det er lige før det kan få en til at handle en Xbox 360.
Se et E3 klip [url=
#2 dyg 19 år siden
#3 HonoDelLoce 19 år siden
På den anden side, det gør store dele af min dvd-samling også, og det er trods alt nemmere at bortforklare konsollerne med, at de er gode at have i en stiv situation, hvor et par gutter har lyst til at game, end det er at forklare sin MIIB-dvd med, at man er herre vild med måden den eksplorerer ens hjemme-bios fulde potentiale (rent audio-mæssigt)
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 dolphinfriendly 19 år siden
#6 filmz-Bruce 19 år siden
#7 dolphinfriendly 19 år siden
#8 El vez 19 år siden
Det ser ud som om det kan gøres for omkring en tudse.
#9 dolphinfriendly 19 år siden
Ikke at det er en konsol, men jeg er pt. på udkig efter en Commodore 64 - for mig står "Wizard Of Wor" som bedste 2-player spil til dato ;)
#10 El vez 19 år siden