Duoen der skabte “South Park” og “Team America: World Police”, Trey Parker og Matt Stone, er ved at gøre klar til to live-action filmprojekter hos Paramount Pictures.

Deres produktionsselskab Important Pictures skal lave highschool-komedien “My All-American”, som er skrevet af Jeff Roda.

Derefter vil de gå i gang med “Giant Monsters Attack Japan!”, som har manuskript af J.F. Lawton (“Kapring på åbent hav”), der vil kombinere live-action med gummidragteffekter, der blev gjort populære gennem asiatiske monsterfilm som “Godzilla”.

Parker skal instruere begge film, mens Stone er producer. De vil desuden begge arbejde på manuskripterne med forfatterne.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 Confused101 17 år siden

Jeg glæder mig allerede. Har endnu ikke set noget fra de to jeg ikke kunne lide.
Gravatar

#2 filmz-trevordewane 17 år siden

Cannibal the Musical var ikke så fed, men ALT andet har været surværent!
Gravatar

#3 enfilmnørd 17 år siden

Lyder godt, er south-park-fan.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#4 thomasegebaek 17 år siden

nogen som så orgazmo?
Gravatar

#5 Æsop9000 17 år siden

"Giant Monsters Attack Japan!" lyder rigtig fed.
Ser frem til det, som den South Park-fan jeg er.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#6 dyg 17 år siden

#4 - Hvad mener du "som så Orgazmo"? Har den da naturligvis på dvd, og har set den igen og igen.

#2 - Er ikke enig, synes Cannibal The Musical er det fedeste de har lavet. Dejligt langt ude, smukt!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 filmz-Bummerten 17 år siden

Team America: World Police er fandme fed, dog det eneste jeg har set, de har lavet udover South park.

Skal snart have set Orgazmo.
-My name isn't Adam We!
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
Gravatar

#8 natterjack 17 år siden

Elskede også Baseketball :)
Gravatar

#9 filmz-UDollar A.K.A. Nino 17 år siden

#8:

Ahh, ja Baseketball!! En barndoms klasiker :)
Spike: She Shall Look On Him With Forgiveness, And Everybody Will Forgive And Love. He Will Be Loved.
Gravatar

#10 filmz-bleze 17 år siden

Orgazmo og BASEketball er geniale. Cannibal er også ok men ikke på samme højde. Team America er også munter nok.

Men det lyder jo ikke som om de spiller med?

Skriv ny kommentar: