Hos IGN kan man se en eksklusiv trailer til den kommende animerede actioneventyrserie “Afro Samurai”, som er blevet lavet til Spike TV i samarbejde med det japanske anime-studie Gonzo og Fuji Television.

Samuel L. Jackson er både producer på den femkapitler lange miniserie og lægger også stemme til den sværdkæmpende titelfigur, en sort samurai i et futuristisk, men feudalt, Japan, som er på en mission for at hævne sin fars død.

Idéen bag “Afro Samurai”, der blander samurai-stilen med hip-hop, blev skabt af illustratoren og kunstneren Takashi “Bob” Okazaki. Musikken er komponeret af RZA (“Kill Bill”).

“Afro Samurai” får premiere på Spike TV til efteråret.



Vis kommentarer (10)
Gravatar

#1 akerman 17 år siden

Er den evt baseret på afroninja?
Gravatar

#2 tk421 17 år siden

dunno, men det ser super ud... kanon koncept som sådan, det vinder klart på musikken og self. Sam Jackson hamselv... glæder mig
Gravatar

#3 Vestas 17 år siden

#2 "Sam Jackson hamselv" er vist ikke nogen garanti for kvalitet længere... (SWAT, Basic, xXx 1 & 2, The Man)
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#4 filmz-Kadann 17 år siden

#3 -

Sam Jackson har sgu aldrig været garanti for kvalitet. :) Manden tager imod stort set alt hvad der bliver smidt i hans retning og kan slippe afsted med det, fordi han er Sam Jackson. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#5 elwood 17 år siden

#3 ahh men han får et comeback med årets film SNAKES ON A PLANE!

jeg indrømmer jeg glæder mig sku lidt til at se den fordi den lyder så plat.

serien her ser da umiddelbart intressant ud.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Kram 17 år siden

#3 -
Hvad ville du kategorisere, som gode præstationer fra Hr. Jackson?
Siden du siger "kvalitet længere" - Han har lavet 2 gode præstationer, Pulp Fiction og Jackie Brown! Og midt imellem dem, en masse l o r t. ;)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#7 filmz-Sjovhat 17 år siden

#6 -
jurassic park, the negotiator, unbreakable, Changing Lanes,
Gravatar

#8 filmz-bnm 17 år siden

"Idéen bag "Afro Samurai", der blander samurai-stilen med hip-hop, blev skabt af illustratoren og kunstneren Takashi "Bob" Okazaki." - Den blev måske genbrugt af Okazaki, men allerede i maj 2004 udkom det første afsnit af en serie der blandede de samme elementer. Serien hedder Samurai Champloo og i januar 2005 nåede den til USA hvor den blev vist på CN's Adult Swim.

Rent personligt blev jeg ikke hooked på den lidt aparte blanding, men dengang i 2004 var det vist på mode med serier der var lidt mere "street".

PS: kan man se den trailer uden at skulle have et ign login? Hvis jeg højreklikker og gemmer linket som der står man skal (efter at være tvangsindlagt til at se en reklame) får jeg kun en 45kB download som hverken wmp eller zoomplayer gider stille noget op med.
#Anime-DK - Besøg os på irc.enterthegame.com
Gravatar

#9 filmz-rupert giles 17 år siden

#8 Samurai Champloo er skabt af manden bag Cowboy Bebop, og selvom den ikke er helt så fed, som Bebop, så er den stadig superfed.

Den her ser også cool ud. Også selvom Jackson har det med at skuffe sommetider :-)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#10 filmz-Don Drift 17 år siden

Sam var da også god i Star Wars, han var total badass med et lyserødt lyssværd! :P
"Sideways, all days!"

Skriv ny kommentar: