Gravatar

#1 myggen 19 år siden

Jeg har tidligere med stor succes bestilt ting hos dvdimport.com, og selv om der godt kunne gå lidt tid med at få tingene, så har de altid været hurtige til at få tingene sendt, og svaret med det samme på mine henvendelser.

Den 19. maj bestilte jeg BSG S1, men efter en uge var den stadig pending. Jeg skrev til dem og spurgte hvorfor, men har endnu ikke fået et svar. Samtidig afbestilte og genbestilte jeg dog ordren, da den i mellemtiden var faldet 18 CAD$ (hvilket i sig selv er sjovt, da den har ligget klippestabilt på den tidligere pris siden før nytår).

Min 'nye' ordre er stadig pending, og den credit jeg fik, kunne jeg i øvrigt ikke bruge ved det nye køb. Hvad fanden sker der for dvdimport, er det her bare en enkelt atypisk oplevelse, eller er kvaliteten blevet hevet ned af dvdsoon?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#2 Scherlund 19 år siden

DVDImport og DVDSoon ejes af det samme firma. Hvis du kigger på de to sider vil man inden for 5 sekunder opdage at designet næsten er en tro kopi af hinanden. Bruger man lidt længere tid så opdager man at deres kontakt oplysninger ligner hinanden skrækkeligt meget:

DVDSoon.com H.O.
27A, rue de Lauzon
Boucherville, QC
J4B 1E7, CANADA

DVDImport.com H.O.
27A, rue de Lauzon
Boucherville, QC
J4B 1E7, CANADA

apropos DVDsoon så er der en lille "sjov" note under deres telefon nummer

* The telephone numbers indicated here are for information purposes only. Please note that there are no telephone agents available to take your call.
Gravatar

#3 myggen 19 år siden

Ja det var præcis det jeg mente. Dvdimport har tidligere været ganske gode, men dvdsoon har ikke ligefrem haft et godt ry, og jeg frygtede, at de havde hevet dvdimport med ned i sølet.

Og gu' ved hvilken information man kan få på telefonnummeret :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#4 putandtake 19 år siden

Jeg vil anbefale dig at holde sig langt væk fra dem - de svarer ikke på deres mails og er ligesom dvdsoon nogle slyngler.
Gravatar

#5 dyg 19 år siden

Mon det er Uffe der har overtaget DVDSoon og DVDImport :D

(Til dem der ikke lige ved hvem Uffe er, så er han ejer af Chippen.dk og GunCity.dk, og har det med ikke at levere det folk bestiller, eller levere defekte ting. Og det er naturligvis ikke muligt at få sine penge tilbage.)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 myggen 19 år siden

Ja, det er så også det jeg vist må konstatere. Det ville lige nu være rart med 20-30 posts fra folk, der fortsat har gode erfaringer med dem.

Edit: Uffe er i det mindste indenfor dansk politis rækkevidde, så det ville jeg næsten foretrække :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#7 filmz-Bruce 19 år siden

Har checket dem ud på DVDForum og det ser ikke godt ud. Folk får ikke deres varer og nu har de sat priserne vildt ned. F.eks. koster "Dolce Vita Deluxe Edition" 36 canadiske dollars, hvilket er langt under andre steder. Jeg var næsten hoppet på, men jeg tror de er ved at få nådestødet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 myggen 19 år siden

Pis også! De er altså i bund og grund ved at lave endnu en dvdsoon.

Nå, jeg må høre min bank om jeg kan få suget pengene tilbage.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#9 myggen 19 år siden

Er der virkelig ingen der har fået deres ting fra dvdimport inden for det seneste stykke tid?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 elwood 19 år siden

seneste stykke tid, mener du sidste år engang i september ca. hvor jeg bestilte min film noir boks 8-)

nope, men jeg er efter dem igen, men forsatn en besværlig proces for at få refunderet sine penge de har.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: