A History of Violence Broken Flowers Harry Potter Och Den Flammande Bägaren
På coveret af Harry Potter står der ikke noget om at der er danske tekster at finde på skiven... hvilket der gør på Cd-wow. Er der nogen der kan fortælle mig om der er danske subs på eller ej?
#4 Kan du ikke bare sætte den i afspilleren og se efter?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
National Treasure Honeymoon in Las Vegas The Family Man Con Air Windtalkers Gone in 60 seconds Leaving Las Vegas
Og så er Matchstick Men skam på vej.. Mange af hans film er mere underholdning end filmkunst, men den slags er jo også rart engang imellem. Så skal man ikke tænke så meget! :P
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 filmz-Bruce 19 år siden
Forrige Tråd
Modtog idag fra DVDPacific
Stay
#2 Slettet Bruger [2408842913] 19 år siden
Sympathy for Mr. Vengeance
Sympathy for Lady Vengeance - digipack
Lord of War - digipack
#3 El vez 19 år siden
#4 Corgan 19 år siden
Fra Cd-wow modtog jeg:
A History of Violence
Broken Flowers
Harry Potter Och Den Flammande Bägaren
På coveret af Harry Potter står der ikke noget om at der er danske tekster at finde på skiven... hvilket der gør på Cd-wow. Er der nogen der kan fortælle mig om der er danske subs på eller ej?
#5 filmz-yoshimura 19 år siden
#6 Corgan 19 år siden
#5:
Tjoo.. det kunne jeg, men så skal jeg jo pakke den ud af plastikken og så kan jeg jo ikke retunere den.
#7 filmz-yoshimura 19 år siden
#8 filmz-Munk 19 år siden
The Rock - 2 disk Collectors Edition R2DK
Face/Off Special Edition R2DK
8MM R2DK
Snake Eyes R2DK
+ Armageddon Special Edition R2DK
- Steve Carell
#9 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-Munk 19 år siden
National Treasure
Honeymoon in Las Vegas
The Family Man
Con Air
Windtalkers
Gone in 60 seconds
Leaving Las Vegas
Og så er Matchstick Men skam på vej.. Mange af hans film er mere underholdning end filmkunst, men den slags er jo også rart engang imellem. Så skal man ikke tænke så meget! :P
- Steve Carell