Hos Kal-El.org har de anskaffet en ny mælkereklame med Brandon Routh som manden af stål, med et lille hvidt mælkeskæg.

I “Superman Returns” vender Manden af stål tilbage til Jorden efter fem års fravær. Verden er forandret siden han forlod den, og hans store kærlighed, Lois Lane, har en 4-årig søn og en forlovet. Det er uvist hvem drengens far er, og Superman får ikke ligefrem nogen heltemodtagelse af Lois.

“Superman Returns” får dansk premiere 4. august.



Vis kommentarer (24)
Gravatar

#1 Saenjaina 17 år siden

Øhm.... OK?
Gravatar

#2 Martindan 17 år siden

ej for helvede hvor lyder den handling ringe..... de skulle da bare gøre som med BAtman... starte crappet forfra og omskrive myten... det her lyder da for crappy...

Det er uvist hvem drengens far er og Superman får ikke ligefrem nogen heltemodtagelse af Lois....

for helvede.. det ender jo med en omgang romantisk sukker pladder.
for cryin' out loud......
Gravatar

#3 filmz-cloud02 17 år siden

øhm.. tak for spoiler.
Gravatar

#4 JannikAnd 17 år siden

#2 - Enig. Troede faktisk også, det var Supermans "fødsel" vi skulle se, og ikke Superman, der returner i bogstaveligste forstand. Uha!
Gravatar

#5 filmz-d4||3 17 år siden

Har i først lige fundet af det nu eller hvad? :S
Gravatar

#6 JannikAnd 17 år siden

Ja, men jeg er nu heller ikke interesseret i filmen.
Gravatar

#7 filmz-Bruce 17 år siden

Superman er ikke faderen. Så var bagsiden af Lois' hoved blæst væk ligesom frame 313 viser JFK' hjerne blæst ud!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 filmz-michaell 17 år siden

Er det ikke lidt tidligt at afvise filmen fuldstændigt? Der kunne jo være en lille chance for at den er god...
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#9 filmz-d4||3 17 år siden

#7 HAHA jeg sku selv til at skrive det samme, men droppede det bare :D

Meen jaa jeg forstår hvad du mener, det samme tænkte jeg, sjofle tanker ;)
Gravatar

#10 maniac 17 år siden

#7 Ja, han bliver jo nødt til at bruge Kryptonit-kondomer for at forhindre det sker :)

Skriv ny kommentar: