Er - surprise! - ved at oprette en ny tråd. Er også ved at lave tidlig aftensmad, da jeg snart skal på arbejde. Ellers har dagen stået lektier, har bl.a. læst om fodboldens historie.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sad lige og så den traileren til Sofia Coppola's Marie-Antoinette, og så dette klip med Kirsten Dunst. Kunne godt være man skulle filmen når den kommer! ;-)
Er lige stået op. Natarbejde er sgu ikke det fedeste. Det blev kun til 4 timers søvn i denne omgang, så jeg håber da der er lidt tid til en morfar på sofaen i aften. Nu vil jeg sidde og stene curling til jeg skal til at lave aftensmad. Hmmm, det kunne være jeg skulle prøve at overtale generalen til, om hun vil overtage madlavningen i aften.
Har lige opdaget at der endelig er kommet en ny quiz op på http://filmquiz.cmdesign.dk/. Jeg synes dog godt nok, den er svær denne gang. Har kun gættet 12 indtil videre.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Har lig set et afsnit af Alias fra 4. sæson. Ulrich Thomsen medvirkede i en rolle, som han klarede godt. Og så lytter jeg til Institute's album for 3-4. gang idag. Sangen: Save The Robots har en "really nice sound"
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
#1 lagoni 19 år siden
#2 dyg 19 år siden
#3 danschier.dk 19 år siden
#4 stefsims 19 år siden
Hmmm, det kunne være jeg skulle prøve at overtale generalen til, om hun vil overtage madlavningen i aften.
#5 elwood 19 år siden
min aftenmad er klar det er lagsane 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 nakalay 19 år siden
#7 elwood 19 år siden
Billede 6 jeg har set den film det ved jeg, jeg kan bare ik komme i tanker om navnet, hader når jeg sidder fast 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-Koenig 19 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#9 nakalay 19 år siden
#10 filmz-sparrowed 19 år siden
Ulrich Thomsen medvirkede i en rolle, som han klarede godt.
Og så lytter jeg til Institute's album for 3-4. gang idag.
Sangen: Save The Robots har en "really nice sound"