Der har nu længe været stille omkring Laurence Fichburnes lovede filmprojekt “The Alchemist”, som han selv vil skrive, instruere og medvirke i, men det forlyder nu at optagelserne vil gå i gang til næste år.

“The Alchemist”, som Fishburne tilpasser efter Paolo Coehlos bog af samme navn, følger den veluddannede Santiago, der vælger at blive hyrde. Men da han drømmer om en mystisk og hemmelig skat, begiver han sig ud på en rejse mod de ægyptiske pyramider.

Projektet vil bl.a. blive optaget i Dubai.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 tranberg 18 år siden

hmm... kan godt lide actionadventure, så tror den bliver god...!
The end is closest to the beginning
Gravatar

#2 tiny 18 år siden

Fantastisk bog, jeg fik den i julegave sidste år. Men Santiago er nu ikke veluddannet. Han er bare en fårehyrde, der godt kan lide at læse og så er bøger samtidig en god hovedpude...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#3 El Capitan 18 år siden

#2 har den selv. Fik den 2 måneder før dig.
Han startede da som præste-elev men ville hellere se verden, så derfor mente hans far at han skulle være fårehyrde...
Gravatar

#4 tiny 18 år siden

# 3 - var lige henne og tjekke. My bad - jeg huskede forkert. Men jeg vil nu stadig ikke kalde ham veluddannet.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#5 El Capitan 18 år siden

#4

Nej måske ikke veluddannet er det rette ord.
Men super fed bog. Jeg læste den på 6 timer. Kunne ikke stoppe....

Skriv ny kommentar: