Filmskaberen Robert Rodriguez kan i forbindelse med sin udgivelse af “Sin City: Recut – Extended – Unrated” på dvd give en lille opdatering på den kommende opfølger til den mørke hitfilm om syndens by, der er skabt af Frank Miller.

”Frank Miller har travlt med at tilføje mere til historien på ‘En dødbringende dame’ [‘A Dame to Kill For’], som bliver den næste ‘Sin City’ film,” beretter instruktøren i et interview. ”Med hensyn til tv-serien, så var det bare snak fra Miramax’ side – vi har faktisk ikke diskuteret at lave den.”

Han fortsætter: ”Der er endnu ingen nyheder omkring castingen. Så snart Frank er færdig med manuskriptet, kan vi se hvilke nye folk, der er med og bagefter more os med at sætte ansigt på karaktererne.”

”Hvad jeg godt kan lide ved ‘En dødbringende dame’ er at den har mange af karaktererne fra ‘Sin City’ med; Marv lever stadig, Dwight har ikke fået sit nye ansigt endnu, Gail er med, Goldie og Wendy er med som tvillingesøstre… Miho…. og også nye karakterer. Vi følte, at hvis vi kunne udbygge den historie og lave den større, ville det være vores bedste valg til en fortsættelse.”

Desuden kan Rodriguez bekræfte, at han vil gå i gang med arbejdet på “Sin City 3”, så snart han har fået sendt “Sin City 2” ud i biograferne.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 filmz-Bruce 18 år siden

Uhmmm skal helt tilbage til Bogey for at huske "dame" brugt i film (Dame Edne undtaget!!!)

Bogart:

I never saw a dame yet that didn't understand a good slap in the mouth or a slug from a .45

No wonder film noir er på vej tilbage big time :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 frankdrebin 18 år siden

Lyder sku fedt nok, Sin City var en af sidse års bedste film, med et imponerende cast! Kna slet ikke vente til den nye kommer :D

PS. er der nogen der kan forklare mig hvad de mener med at Dwight ikke har skiftet ansigt endnu

// Nikolaj
Gravatar

#3 chandler75 18 år siden

#2 Hvis du får fat i tegneserien "En dødbringende dame" ("A Dame to Kill For") kan du se hvordan Dwight "rigtigt" så ud inden det blev nødvendigt med lidt... kirurgi.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 Yossarian 18 år siden

DAMN jeg glæder mig.!
virkelig godt at høre at Miho og Marv er med igen.. mine ynglings karaktere.

nu bliver julen meget bedre.. på grund af én nyhed..;)
Gravatar

#5 Confused101 18 år siden

Hmmm. Hvis bare de bevarer lidt af alt det der gjorde "Sin City" fed, så bliver det helt klart to fede film.
Gravatar

#6 filmz-gofferoffer 18 år siden

Jep, forventningerne er i top her. Men jeg håber virkelig ikke, at de begynder at lave en tv-serie. De skal ikke malke koen for meget!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#7 darkwizat 18 år siden

lyder jo nice nok heller lave en Sin City 3 end en tv serie, med mindre de kan nå det samme med en tv serie som med filmen, for på den måde kunne man jo for mange gode små historier om folkene i syndens by, men nu ser vi hva der sker.
Gravatar

#8 filmz-michaell 18 år siden

Jeg vil kun se en Sin City serie hvis den bliver produceret af HBO!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#9 filmz-canner 18 år siden

Hmm - kommer der en R2-version af den nye Sin City-dvd? Eventuelt en udgivelsesdato i så fald?
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#10 filmz-zaphyr 18 år siden

yes yes yes! så det bliver sannsynligvis ingen TV serie, bare tomt snak fra Miramax. Det hadde uanset ødelagt alt for film triologien at lave en fucking TV serie...
Sorry, Quaid. Your whole life is just a dream.

Skriv ny kommentar: