Det er blevet annonceret at et videospil ved navn “Taxi Driver”, bygget over den klassiske film af samme navn fra 1976, er på vej fra spilfirmaet Majesco. I spillet vil man påtage sig rollen som den skydeglade taxachauffør Travis Bickle.

Der er endnu ingen forlydender om hvorvidt Robert De Niro eller Martin Scorsese er involveret i projektet.

Hos Game Rankings kan man se 10 screenshots fra spillet, der skulle være klar på hylderne til foråret 2006.



Vis kommentarer (14)
Gravatar

#1 filmz-Loft 18 år siden

Jeg skjuler min glæde, til jeg prøver det...
Gravatar

#2 Confused101 18 år siden

Nu skal man ikke dømme ting på forhånd, men jeg sætter mine penge på det kommer til at stinke.....max.
Gravatar

#3 filmz-d4||3 18 år siden

STINKE... Det er da ikke ordet, hvordan h........ vil du lave et spil over den film?
Gravatar

#4 filmz-Scarface 18 år siden

Glæder mig til at se resultatet (meget).
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#5 elwood 18 år siden

jeg tænker GTA genre lidt ligesom Scarface spillet de er ved at lave (ja de ændrer slutningen på filmen for at kunne lave spillet, eftersom slutningen ville gøre det ret svært at fortsætte)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 vapor 18 år siden

Bah... Det ligner noget console lort. Og det er en ukendt udvikler.
Gravatar

#7 filmz-kidcaffeine 18 år siden

Ligner et ganske almindeligt actionspil uden særlig meget at byde på... Men jeg kan heller ikke rigtig se, hvilket element i Taxi Driver der er velegnet til at bygge et spil over
Power Corrupts, Absolute Power Corrupts Absolutely
Gravatar

#8 elwood 18 år siden

#6 jeg tror heller ikke meget på det, men ligefrem at dømmme et spil på forhånd fordi udviklerne er ukendte synes jeg ikke man bør. Tag nu f.eks. Computerspillet Riddick, Starbreezer var også et forholdsvis ukendt firma da de lavede det.

og det gik jo hen og blev en kæmpe succes 8-)

hmm udfra hvad jeg kan se bliver spillet en GTA klon, en af de mindrer vellykkede af slagsen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Confused101 18 år siden

#7 Hvad med en time spiltid, hvor det gælder om at ramme de rigtige tastekombinationer, for at få fede "poses" og "one-liners" imens ens figur står foran spejlet? Eventuelt kan en perfekt omgang udløse et rapnummer, med den originale "are you looking at me"-replik samplet og scratched in i rytmen.

#8 Købte det (Chronicles of Riddick) i går for at fejre min nye PC. Kanont spil, og så kun en 50'er i Kvickly Extra i Nørresundby.
Gravatar

#10 elwood 18 år siden

#9 hehe genialt og man kunne udvide det til andre film, dirty harry's Magnum replik, og bonus runden sku være en hel samtale fra en Tarantino film, hvor hvis man fejler så skælder Samuel jackson ud på en.

Sorry got lidt of topic der, men da du nævnte det med taxi driver kom jeg til at tænke på det

#9 og når man har gennemført spillet så er der commentary mode, hvor udviklerne fortæller om spillet ved at man aktivere ikoner rundt om på banen, det er satme fedt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: