Ifølge radiostationen Kiss 1035 fra Chicago, så står sangerinden/skuespillerinden Hilary Duff overfor at skulle spille rollen som pigen Carol Anne i en ny “Poltergeist”-film.

Filmen skulle efter sigende have fået titlen “Poltergeist: Kayeri” og Craig T. Nelson, der i to ud af de tre “Poltergeist”-film spillede faderen, har skrevet under på at han skal gentage sin rolle.

Den første “Poltergeist”-film blev instrueret af Tobe Hooper i 1982, og den blev efterfulgt af “Poltergeist II: The Other Side” (1986) og “Poltergeist III” (1988). Rollen som Carol Anne blev i alle tre film spillet af Heather O’Rourke, der døde i 1988 i en alder af kun 12 år pga. hjertestop.



Vis kommentarer (19)
Gravatar

#1 caks 18 år siden

hmmmm, the dufster+poltergeist forbandelse...

men måske meget passende, hun er da ihvertfald skræmmende nok. med hendes 'nye tænder' ligner hun jo en der lever af små børn og forsvarsløse dyr.
Gravatar

#2 Confused101 18 år siden

Hmmmm. Endelig en efterfølger jeg rent faktisk kunne tænke mig at se. Har faktisk selv tænkt på jeg kunne tænke mig Poltergeist serien blev udvidet. Jeg håber bare på den blivet lavet smagfuldt...eller hvad man nu kan kalde smagfuldt, når det gælder gyserfilm.

#1 Pudsigt. Jeg var ved at skrive mit indlæg da din blev uploadet. Morsomt vi starter med samme "ord", og endda samme antal bokstaver.
Gravatar

#3 filmz-tom welling 18 år siden

Poltergeist er nok min favorit gyser over dem alle. Synes den er så genial. Heather O'Rourke spillede så godt som Carol Anne. Poltergeist 2 var også rigtig god. Især ham der spillede Kane. Han er nok det mest menneskelignede skelet jeg nogensinde har set. Men grunden til at hans skelet var så fremtrædende var fordi han var dødende da han skrev kontrakt på filmen. Tror det var kræft i maven, er ikke sikker?
Men han var bare uhyggelig. Især da han kommer gående og synger den sang. Han er nok en af de mest uhyggelige karaktere i en gyser nogensinde efter min mening.
Gravatar

#4 filmz-tom welling 18 år siden

Det var faktisk også mærkeligt med alle de folk der døde under optagelserne til Poltergeist filmene. Tror 5-6 mennesker døde. Heather O'Rourke, søsteren i filmen, og en af de producerne og nogle flere. Mange af filmfolkene var imod at nummer 3 blev lavet fordi så mange mennesker døde. Lidt uhyggeligt. Især når det er så vigtige personer i filmen der dør i virkeligheden.
Gravatar

#5 caks 18 år siden

#2, det er lidt pudsigt.

#3 jo, kræft i maven. det er ihvertfald det imdb siger.
Gravatar

#6 chandler75 18 år siden

Damn, jeg vidste ikke at søsteren også var død... myrdet af sin kæreste, iflg. IMDb. Og broreren blev næsten kvalt af den uhyggelige klovn under indspilningerne.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Hal60 18 år siden

Hmmm, er overhoved ikke begejstret for denne film... Hilary Duff som Carol Anne? Er de da fuldstændig hjernedøde derfor i vesten? ....?!?

Men - Heather O'Rourke, Dominique Dunne, Will Sampson og Julian Beck er dem som - eftersigende - skulle have været offer for den såkaldte Poltergeist forbandelse.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#8 NightHawk 18 år siden

Hvor makabert det end måtte lyde, så har alle de dødsfald omkring filmene givet serien en aura af mystik og uhygge, som jeg tror producenterne bag, et eller andet sted, ikke har noget imod, mht. presse-omtale.

På den ene side kan man vel næsten ikke tro at nogen sku ha spekuleret i dødsfaldende, men på den anden side så er dårligt omtale altid bedre end ingen omtale, når det gælder om at holde myten i live.

Mht. selve filmene, så syntes jeg kun det er den første "Poltergeist" der leverer varen, i form af gode gys og makabre effekter.

Hillary Duff, er jo mest kendt for fluff og jeg har svært ved at se hende påtage sig den rolle på nogen som heldst overbevisende facon. Tror heller ikke at den serie behøver et nyt kapitel og når den engang kommer så blir det nok mere sansynligt at det blir til en tur i Blockbuster end en tur i biffen, hvis man skal se den.

Det eneste positive, man kan håbe på med denne 4. film, er at den forhåbentlig er med til at fremskynde processen omkring den originale "Poltergeist", som jeg tror der er mange herinde der savner som S.E. til gyser-samlingen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9 darkwizat 18 år siden

ej hallo hun er jo kun god til comedy ville slet ikke tro på hende i en gyser aldrig.
Gravatar

#10 Martindan 18 år siden

Tobe Hooper.. vi takker dig for Texas Chainsaw Massacre og Poltergeist.
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: