Selvom reklamer oftest kun eksisterer for at få flere penge ud af forbrugerne, så er der dog af og til nogle af dem som formår at røre eller begejstre en, reklamer som kan skabe en helt speciel følelse og stemning.
Jeg elsker den slags reklamer, og tænkte at jeg sikkert ikke er den eneste, så hvis nogen har nogle de synes passer på ovenstående beskrivelse, så smid et link.
For tiden er jeg fascineret af den dansk instruerede Sony Bravia reklame.
#3, styrken er at private til enhver tid vil være hurtigere på pletten end enhver journalist.
På flickr var der f.eks. smukke billeder af orkanen Katrina, længe før nogle medie fik gang i deres vogne. Sammenhold dette med nutidens svar på amatørjournalisme = blogs, og pludselig har du billeder og tekst ufortyndet og en mængde der får BBC og CNN til at blegne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 filmz-vassago 20 år siden
Jeg elsker den slags reklamer, og tænkte at jeg sikkert ikke er den eneste, så hvis nogen har nogle de synes passer på ovenstående beskrivelse, så smid et link.
For tiden er jeg fascineret af den dansk instruerede Sony Bravia reklame.
Sony Bravia - Colour like.no.other
Behind the scenes
#2 DarkLight 20 år siden
Billederne har været fremme på flickr i adskellige måneder.
Men afgjort en smuk video.
Jeg kommer også til at tænke på Bil domino der bringer minder fra de gamle Vitek dage.
#3 myggen 20 år siden
I øvrigt tror jeg ikke helt jeg forstår "styrken ved brugerdrevne communities"? Er det fordi ideen opstod i et sådant, eller hur?
#4 davenport 20 år siden
#5 DarkLight 20 år siden
På flickr var der f.eks. smukke billeder af orkanen Katrina, længe før nogle medie fik gang i deres vogne.
Sammenhold dette med nutidens svar på amatørjournalisme = blogs, og pludselig har du billeder og tekst ufortyndet og en mængde der får BBC og CNN til at blegne.
#6 filmz-sanjo 20 år siden
Bestemt en fed reklame, hvem er det endelig der har lavet melodien? Har hørt bandet før, men kan ikke lige komme i tanke om det.
#7 myggen 20 år siden
#8 DarkLight 20 år siden
#9 myggen 20 år siden
#10 Taxwars 20 år siden