Jeg er lige kommet på arbejde, hvor snakken igen går på kritikken af EPJ-systemerne. Det er da altid noget at amterne nu får skylden, og ikke kun os. Men at en person (Søren Lauesen) udtaler sig om så mange områder, som han ingen forstand har på, er imponerende :)
Lige nu sidder jeg ellers og er halv-træt. Jeg kom til at signe up til en online pokerturnering i aftes. En halv time inde i spillet var jeg klar til bare at kaste mine chips i potten og stoppe med at spille, men gav det en chance alligevel. Fik mig da en 24. plads ud af 1012, hvilket gav $145 (en 1. plads ville giver over $6000, det gad jeg slet ikke). Så jeg kom først i seng omkring kl. 2. Og tak til min personlige cheerleader, bobber, for opbakningen.
Til de pokerkyndige kan jeg sige, at jeg var jævnt heldig et par gange. QQ vs KK all-in preflop hvor jeg rammer Q på flop. QQ vs A9, hvor han rammer A på flop, men jeg ender med quads.
Og det var egentligt svært at finde på en titel til denne tråd :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg sidder hjemme og vente på min briller kommer tilbage fra værkstedet. De smuldrede mellem hænderne på mig i morges. Heldigvis giver Citrix muligheder for at få noget fra hånden selvom jeg ikke lige er på min pind.
Derudover ville jeg nok have gået på kompromis med titlen og valgt noget alle kendte istedet for en film, der er komplet ukendt. Personligt havde jeg nok taget '14 years of silence' :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Vi bruger også det der Citrix. Det skriver den i hvert tilfælde på min skærm når jeg tænder.
Jeg sidder og venter på at klokken bliver 13, hvor jeg måske kan få fri. Jeg skal køre med en kollega, så hvis hun har fri, har jeg det også. Spændende.
Ellers er kontoret rimeligt dødt i dag. Der har kun været et eneste opkald fra en narkoman, og han var egentlig meget rar at snakke med.
Der lurer en fredagsstemning rundt omkring. Jeg tror folk bare går og venter på weekend.
På mandag skal jeg holde møde med et projekt, fordi de mangler en underviser. Den opgave skal jeg have. Det giver et godt rep, at man kan hyres til det internt, så kommunen sparer penge. Så i weekenden skal jeg sku forberede mig. Projekt, opfølgning på lovgivning osv. Sig ikke det er let at være sagsbehandler ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg sidder og prøver at finde ud af det her Slackware Linux ting som jeg skal bruge i et skoleprojekt... Damn det er skørt når man aldrig har brugt Linux før...
Eksisterer Slackware virkelig stadig? Det prøvede jeg engang i fordums tid, da jeg var ung og idealistisk.. nu kører jeg bare Windows, som alle andre. :-p
#1 dyg 20 år siden
Lige nu sidder jeg ellers og er halv-træt. Jeg kom til at signe up til en online pokerturnering i aftes. En halv time inde i spillet var jeg klar til bare at kaste mine chips i potten og stoppe med at spille, men gav det en chance alligevel. Fik mig da en 24. plads ud af 1012, hvilket gav $145 (en 1. plads ville giver over $6000, det gad jeg slet ikke). Så jeg kom først i seng omkring kl. 2. Og tak til min personlige cheerleader, bobber, for opbakningen.
Til de pokerkyndige kan jeg sige, at jeg var jævnt heldig et par gange. QQ vs KK all-in preflop hvor jeg rammer Q på flop. QQ vs A9, hvor han rammer A på flop, men jeg ender med quads.
Og det var egentligt svært at finde på en titel til denne tråd :/
#2 DarkLight 20 år siden
Derudover ville jeg nok have gået på kompromis med titlen og valgt noget alle kendte istedet for en film, der er komplet ukendt.
Personligt havde jeg nok taget '14 years of silence' :)
#3 davenport 20 år siden
Jeg sidder og venter på at klokken bliver 13, hvor jeg måske kan få fri. Jeg skal køre med en kollega, så hvis hun har fri, har jeg det også.
Spændende.
Ellers er kontoret rimeligt dødt i dag. Der har kun været et eneste opkald fra en narkoman, og han var egentlig meget rar at snakke med.
Der lurer en fredagsstemning rundt omkring. Jeg tror folk bare går og venter på weekend.
På mandag skal jeg holde møde med et projekt, fordi de mangler en underviser. Den opgave skal jeg have. Det giver et godt rep, at man kan hyres til det internt, så kommunen sparer penge.
Så i weekenden skal jeg sku forberede mig. Projekt, opfølgning på lovgivning osv.
Sig ikke det er let at være sagsbehandler ;)
#4 filmz-Kadann 20 år siden
Er det ikke altid sådan at der står en eller anden tosse med ansvar der udtaler sig om noget han/hun ikke har forstand på? :)
#5 dyg 20 år siden
#4 - Han har ikke engang ansvar, han er bare en tosse :)
#6 filmz-Kadann 20 år siden
Ahh, den bedste kombination. :)
#7 Skum 20 år siden
#8 filmz-ataris 20 år siden
#9 filmz-Kadann 20 år siden
#10 filmz-ataris 20 år siden