Gravatar

#1 filmz-befun 20 år siden

De som er så heldige at have adgang til ABC tv.. Hvad synes i om spinoff?.

Udover deeeeen lange resume. (Episode 0)

Personligt synes jeg den starter skidegodt, og man har ikke mindre lyst til lost end man havde før. Tværtimod nok mere..
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

Hvilket spinoff? Var det ikke bare starten med Sæson 2?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-vassago 20 år siden

ABC tv i danmark? Hvordan dælen bærer du dig af med det...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#4 filmz-befun 20 år siden

Spin-offs work with varying degrees of success. Some become very popular and last for a number of seasons, others are not well received and have considerably shorter life spans.

Hører lost ikke den kategori. hvis ikke så kalder vi den premiere..
Gravatar

#5 DarkLight 20 år siden

Jeg spiller med. Hvilke serie er Lost så et spinoff af?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 dyg 20 år siden

En spinoff er en serie, der bryder ud af en anden serie. F.eks. er Frasier en spinoff af Cheers, Joey er en spinoff af Friends og så videre.

Lost er sin egen serie, og er ikke udsprunget af en anden serie. Det vi kan kalde det her er nærmere sæson-præmieren. Og nej, den har jeg ikke set endnu (men når jeg kommer hjem fra arbejde kl. 18, så skal den ses!).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 filmz-befun 20 år siden

som sagt har jeg allerede kaldt den en premiere da jeg klart tog fejl. så hvorfor kører vi videre i denne rille.
Gravatar

#8 Outbound Sith 20 år siden

#7 LOL! Move along, folks. Nothing to see here...

Men du har stadig ikke svaret på det interessante spørgsmål: Hvordan dælen kan du se ABC i Danmark?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#9 filmz-befun 20 år siden

suk... jeg giver op... der er kommet et svar som tilhører denne thread! resten er en konkurrence om hvem der først kan komme med det korrekte svar på hvad en spinoff er, selvom jeg har sagt det er en premiere! og folk som vil vide hvordan man ser ABC. Laver ikke flere tråde på filmz, da folk jo åbenbart ikke aner hvad en titel i en tråd bruges til...

Det var 2 sjove og nervepirrende døgn på filmz.dk ha' det godt gutter, og tøzer.
Gravatar

#10 DarkLight 20 år siden

Dette er filmz. Det er den eneste rille vi kan køre i. Derudover vil der blive slået hårdt ned på urosstiftere, fejlposteringer og folk der går i Netto uden et bad. (Ja, self måtte den komme)

Edit: Jeg har lige set profilbilledet. Du må skrive hvad du vil. For min skyld må du gerne kalde Lost en canadisk mangategnefilm.

Skriv ny kommentar: