Gravatar

#1 myggen 20 år siden

Er der nogen der aner, hvordan man i praksis bruger sparelinksne på dvdbargain.net?

Fx. er der for tiden et 20%-off til cd-wow.com, men når jeg klikker på det, bliver priserne vist som normalt. Kun når jeg hæfter ?affid=14319&pp_nr=1 i 'enden' på et produktlink, viser den prisen med 20% trukket fra, men så snart jeg klikker Add to Cart, så er det med den oprindelige pris? WTF?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#2 lagoni 20 år siden

Dvdbargain har ikke fået fjernet de 20%-links, de har ikke virket længe.

Ellers skal man bare følge linket og rabatten vil være trukket fra priserne med det samme (også i kurven).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 myggen 20 år siden

Ja, sådan burde det vel virke. Det er dog aldrig lykkedes mig at få et sparelink til at virke.

Det undrer mig også, at man rent faktisk kan få den til at trække 20% fra, så helt forkert er linket vel ikke?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#4 putandtake 20 år siden

Nogle virker - andre gør ikke. Personligt kunne jeg godt bruge nogle rabat-links til play, men dem er der desværre ikke så mange af.

Er der i øvrigt nogle, der ved, hvorfor dvdimport.com ikke er en del af dvdbargains søgemaskine?
Gravatar

#5 Popeye 20 år siden

#3 Man kan rent faktisk godt få de 20% links til at virke ved at 'snyde' lidt. Har dog ikke benyttet mig af det, da min moral er lidt i vejen.
Denne £1 virker da fint?
Og den sidste $2 lnik ved dvdbargain virker også fint.

#4 Dvdimport er vist bygget lidt kryptisk op, hvilket gør det svært at lave en effektiv 'spider', som dvdbargain benytter, til søgninger.
...and then some
Gravatar

#6 nakalay 20 år siden

#5 Og kan du monstro forklare, hvordan man "snyder" med de 20%..?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#7 davenport 20 år siden

Røver ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 Popeye 20 år siden

#6 Hvor er din integritet ?
...and then some
Gravatar

#9 nakalay 20 år siden

#8 Hvor er din medmenneskelighed? Aflever informationerne. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 cyberzed 20 år siden

There is no time for etics :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: