Er der nogen der aner, hvordan man i praksis bruger sparelinksne på dvdbargain.net?
Fx. er der for tiden et 20%-off til cd-wow.com, men når jeg klikker på det, bliver priserne vist som normalt. Kun når jeg hæfter ?affid=14319&pp_nr=1 i 'enden' på et produktlink, viser den prisen med 20% trukket fra, men så snart jeg klikker Add to Cart, så er det med den oprindelige pris? WTF?
#3 Man kan rent faktisk godt få de 20% links til at virke ved at 'snyde' lidt. Har dog ikke benyttet mig af det, da min moral er lidt i vejen. Denne £1 virker da fint? Og den sidste $2 lnik ved dvdbargain virker også fint.
#4 Dvdimport er vist bygget lidt kryptisk op, hvilket gør det svært at lave en effektiv 'spider', som dvdbargain benytter, til søgninger.
#1 myggen 20 år siden
Fx. er der for tiden et 20%-off til cd-wow.com, men når jeg klikker på det, bliver priserne vist som normalt. Kun når jeg hæfter ?affid=14319&pp_nr=1 i 'enden' på et produktlink, viser den prisen med 20% trukket fra, men så snart jeg klikker Add to Cart, så er det med den oprindelige pris? WTF?
#2 lagoni 20 år siden
Ellers skal man bare følge linket og rabatten vil være trukket fra priserne med det samme (også i kurven).
#3 myggen 20 år siden
Det undrer mig også, at man rent faktisk kan få den til at trække 20% fra, så helt forkert er linket vel ikke?
#4 putandtake 20 år siden
Er der i øvrigt nogle, der ved, hvorfor dvdimport.com ikke er en del af dvdbargains søgemaskine?
#5 Popeye 20 år siden
Denne £1 virker da fint?
Og den sidste $2 lnik ved dvdbargain virker også fint.
#4 Dvdimport er vist bygget lidt kryptisk op, hvilket gør det svært at lave en effektiv 'spider', som dvdbargain benytter, til søgninger.
#6 nakalay 20 år siden
#7 davenport 20 år siden
#8 Popeye 20 år siden
#9 nakalay 20 år siden
#10 cyberzed 20 år siden