Paramount Pictures har erhvervet sig filmrettighederne til de populære tegneseriefigurer “Smølferne” og vil udvikle en computeranimeret spillefilm baseret på de kendte blå figurer.

Filmen bliver produceret af Jordan Kerner og Nickelodeon Movies, og projektet er planlagt som en filmtrilogi, hvoraf den første film regnes med at være klar i 2008, så den passer med Smølfernes 50-års jubilæum.

Filmselskabet har hyret Herb Ratner til at skrive manuskriptet. “Smølferne” så første gang dagens lys i 1958 i den kendte belgiske tegneserie af Peyo (Pierre) Culliford. I 1981 gav NBC de små blå karakterer deres egen animerede tv-serie, der spandt over 256 episoder og indbragte adskillige Emmy-awards.



Vis kommentarer (21)
Gravatar

#1 armadillo 18 år siden

Det ville være en skandale, hvis Johnny Reimer ikke medvirker :D
Gravatar

#2 myggen 18 år siden

"og projektet bliver opfattet som en filmtrilogi"??

Ja, jeg er også selv ved at være træt af at høre på mig selv, men er der virkelig ingen grænser for de underlige over(under?)sættelser her på siden?

Conceived=udtænkt/planlagt.

Når det så er sagt, så lyder det her da som et godt projekt. I øvrigt anede jeg ikke, at serien havde vundet Emmyer..
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 18 år siden

NOOOOOOOOOOOO!!!!!!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-ataris 18 år siden

Smølfelicious
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#5 maniac 18 år siden

#2 ordbogen.com siger om:
opfatte: (vb) conceive; perceive.
Gravatar

#6 davenport 18 år siden

Den smølfer jeg ind biografen og smølfer på smølfedagen. <- nogen der kan se om det er nordsmølfisk.
Jeg mener det på sydsmølfisk ville lyde:
Den går jeg ind i smølfen og smølfer på dagssmølfen..

eller..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-ataris 18 år siden

#6 Que?
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#8 nostromo 18 år siden

Uh why?????
Girl: It said my cookies aren't turned on? What am I supposed to do, pour some milk on myself and show them my tits?
Gravatar

#9 myggen 18 år siden

#5: Det giver vel stadig sig selv, at filmene af producerne ikke bliver 'opfattet' som en trilogi, men at den er planlagt som en sådan.

Prøv i øvrigt at slå conceived op i den ordbog, og se om 'opfatte' står der.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#10 Confused101 18 år siden

Fedt nok. Nu skal jeg bare finde 2 kg hash, 100 ectasy piller og 10 fadølsankre...og SÅ skal der ses Smølferne. Små blå mænd der bor i paddehatte, kræver man er i et lidt specielt humør.

Skriv ny kommentar: