I 1987 hittede instruktøren Brian De Palma med filmen “The Untouchables” (“De uovervindelige”). Her spillede Kevin Costner lovens lange arm Eliot Ness i opgøret mod gangsteren Al Capone (Robert De Niro).

Nu skriver Variety, at De Palma vil instruere en prequel ved navn “The Untouchables: Capone Rising”.

Handlingen centrerer sig om en ung Al Capones ankomst til Chicago og hans vej til toppen som gangster boss. Undervejs kommer han på kollisionskurs med den irske betjent Johnny Malone, der i den originale film blev spillet af Sean Connery.

Brian Koppelman og David Levien har skrevet manuskriptet. De har før skrevet manuskriptet til “Rounders”. Art Linson er igen producer.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 pulse83 18 år siden

Hmm...ved ikke rigtig hvad jeg skal syntes om det her. :/
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 Patriarch 18 år siden

lyder ikke så lovende synes jeg... men.. hvem skal spille hovedpersonerne synes i? :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 gi-jones 18 år siden

En ung Sean Connery? Ewan McGregor. Helt sikkert.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 elwood 18 år siden

hehe, udemærket forslag i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Michael Andersen 18 år siden

Et stort navn er han godt nok ikke men Lillo Brancato, der spillede den ældre version af De Niros søn i "A Bronx Tale", ligner i hvert fald De Niro rigtig meget og kunne fungere som Capone.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 ks 18 år siden

Jeg synes nu det lyder ret interessant, og med De Palma i instruktørstolen er min interesse helt sikkert vakt.
Gravatar

#7 SteeN! 18 år siden

Det lyder da lovende..
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#8 filmz-Bruce 18 år siden

#2 Dakota Fanning!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 SpielbergFreak 18 år siden

HELT SIKKERT!!!!

Endelig en ny gangsterfilm! Håber virkelig det bliver til noget!
Gravatar

#10 filmz-ljosaa 18 år siden

Jeg elskede The Untouchables og jeg ville hade denne nyhed hvis De Palma selv ikke var involveret, men det at han er involveret gør at jeg ikke lige disser projektet fra starten af.....der må være noget ved det så.....
"What we do in life, echoes in eternity"

Skriv ny kommentar: