- Flower Island - Jubei Ninpocho (aka Ninja Scroll), Collectiors Editon LE - Silmido Limited Edition (3 Disc) - Day a Pig Fell Into the Well (sale) - Taegukgi - Tin Case, 3Disc digipak, Photobook, Postcard - Afrika - When Spring Comes (2 Disc digipak) - Memento Mori : UE (6Disc + Diary Book)
til den nette sum af $203,92
Alle udgivelserne i perfekt stand.
Der kom desværre 418kr. på i told, dog har jeg ikke fortrudt købene. De er alle pengene værd :)
#4 Memento Mori er en laber udgivelse, men jeg synes nu ikke, filmen er god nok til, at jeg gider købe den en gang til i den lækre udgave.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5 - Var mest pga. at den har fået god feedback på koreanfilm at jeg købte den. Jeg er enig med ham i at Christmas in August er en rigtig god film. Jeg har desuden også været enig i andre anmeldelser derinde. Derudover kostede den kun $35 :)
Men jeg smider nok lige nogle billeder op af de ting jeg har fået, en af dagene.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 DarkLight 20 år siden
#2 davenport 20 år siden
Og så fik jeg Hudsucker Proxy.. Endelig! ;D
#3 Yoda 20 år siden
#4 filmz-ataris 20 år siden
- Flower Island
- Jubei Ninpocho (aka Ninja Scroll), Collectiors Editon LE
- Silmido Limited Edition (3 Disc)
- Day a Pig Fell Into the Well (sale)
- Taegukgi - Tin Case, 3Disc digipak, Photobook, Postcard
- Afrika
- When Spring Comes (2 Disc digipak)
- Memento Mori : UE (6Disc + Diary Book)
til den nette sum af $203,92
Alle udgivelserne i perfekt stand.
Der kom desværre 418kr. på i told, dog har jeg ikke fortrudt købene. De er alle pengene værd :)
#5 filmz-yoshimura 20 år siden
#6 filmz-ataris 20 år siden
Men jeg smider nok lige nogle billeder op af de ting jeg har fået, en af dagene.
#7 filmz-yoshimura 20 år siden
#8 aknot 20 år siden
Tillykke med Silmido, den er for lækker....lækker.....lækker, argh sh.. sorry, men det er en super cool udgave congrats!
Selv fik jeg i svendegave i Fredags
The Grudge
Peggy Sue Got Married
og 2 som skal byttes til noget andet!
fik også
"Easy Riders Raging Bulls" af Peter Biskind, den glæder jeg mig til at læser.
#9 inflector 20 år siden
Goodfellas 2 disc special edition fra Zitter
Seinfeld 8 disc boxset fra Amazon 250kr
Sympathy for Mr. Vengeance fra Stereo Studio 50kr
#10 filmz-herskegut 20 år siden
Det seinfeld bokssæt, er det Season 1,2,3 ? lidt misvidende med 8disc boxsæt :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.