Ja, drenge!!! SÅ kan i lige lære det ;) Vi har dem på til SW premieren i Kolding i morgen. (Så er det jo nok lidt anderledes end - "Se min Yar Yar trøje"!) Så kan i kendes os og sige hej hvis i er der samme tid. HelmerJ ser den midt på eftermiddagen og aften, jeg ser den kun aften.... Nogen skal jo slæbe læsset på arbejde!
Sig hej, hvis DU er der. ALtid rart at møde en Filmz-bruger.
God film til alle, det bliver fedt!
(ved godt det er Aliens til en SW, men det er og bliver min ynglings sci/fi nogensinde)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Både HelmerJ og undertegnede er nok de største Aliens-fans, så vi fandt det berettiget, at simpelthen få dem trykt. Nu er Helmer jo spejder, så han har fået trykt et kæmpe W-Y flag til brug på diverse spejderlejre. Så hvis der er spejdere, så kan i jo se hvor Sdr. Stenderup-divitionen befinder sig.
Det er en gammel drengedrøm, at gå rundt med firmaets logo på tøjet, og igår blev det en realitet!!
Yea!! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 HelmerJ 20 år siden
HelmerJ front
HelmerJ Bag
Davenport Front
Davenport Bag
#2 davenport 20 år siden
Vi har dem på til SW premieren i Kolding i morgen. (Så er det jo nok lidt anderledes end - "Se min Yar Yar trøje"!)
Så kan i kendes os og sige hej hvis i er der samme tid. HelmerJ ser den midt på eftermiddagen og aften, jeg ser den kun aften.... Nogen skal jo slæbe læsset på arbejde!
Sig hej, hvis DU er der. ALtid rart at møde en Filmz-bruger.
God film til alle, det bliver fedt!
(ved godt det er Aliens til en SW, men det er og bliver min ynglings sci/fi nogensinde)
#3 filmz-Bruce 20 år siden
#4 El vez 20 år siden
Ska' da ha!
#5 davenport 20 år siden
Nu er Helmer jo spejder, så han har fået trykt et kæmpe W-Y flag til brug på diverse spejderlejre. Så hvis der er spejdere, så kan i jo se hvor Sdr. Stenderup-divitionen befinder sig.
Det er en gammel drengedrøm, at gå rundt med firmaets logo på tøjet, og igår blev det en realitet!!
Yea!! ;D