Nu har jeg været rundt i en del "nørd" forretninger for at kigge efter figurer til min samling.. Men kunne godt tænke mig at høre om der var nogen der vidste hvor på nettet man ku finde sådanne figurer og samleobjekter.. Det er alt for kult at ha stående jo.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Anbefaler at man holder sig fra MovieMerchandise. Er blevet snydt der, den eneste gang jeg handlede der. Det værste var at de efterfølgende var fuldkommen umulige at få kontakt til...
Ikke at jeg er storkøber hos Movie Merchandise, men jeg har da købt hos dem 6-7 gange, og er endnu ikke blevet snydt - så jeg har kun gode erfaringer med dem.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg vil heller ikek afvise at MovieMerchandise har rent mel i posen, men de viser det ikke ret godt, når de er umulige at kontakte efter en fejl. Jeg skrev over 10 mails uden svar. Besluttede mig for at teste dem og skrev en mail fra en anden adresse og udgav mig for at være en person der ville købe en lang række plakater. Der kom svaret dagen efter....
#1 Bony 20 år siden
#2 Yoda 20 år siden
Starstore
Otherlandtoys
Lets go retro
#3 Slettet Bruger [2083005916] 20 år siden
#4 Yoda 20 år siden
#5 chandler75 20 år siden
#6 Slettet Bruger [2083005916] 20 år siden
#7 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com