Hej. Jeg er endelig færdig med en plakat, der er klar til at gå i trykken. Men nu er jeg kommet i tvivl om hvorvidt den skal være med hvid tekst på sort baggrund eller sort tekst på hvid baggrund...
Plakaten indeholder 125 af de bedste citater fra ca. lige så mange film.
Hvis du har i sinde at ophænge den på en hvid (eller blot lys) væg, vil jeg foreslå, at du benytter den sorte. Kan godt lide kraftige kontraster, det virker mere iøjefaldende. Men flot plakat, du! :)
Jeg holder også mest på den sorte hvis din væg er lys - og ellers omvendt... Men man kunne måske også tænke sig det i en mere sprællende farve? Mørkerød? Grøn?
Ser umiddelbart ret fed ud - tror måske jeg vil igang med et projekt magen til, da det er en super god idé! Er det sådan du har dine 125 citater samlet i en tekstfil eller har du et billede i højere opløsning så man kan se det hele? Er sikker på det ikke er det hele der falder i min egen smag som de bedste citater for mig, men derfor kan man jo godt lade sig inspirere...
hvad størrelse er plakaten i, er det hel plakatformat, eller hvo'en for det må da være svært at danne sig et ordentlig overblik, når man kun kan se det på ens pc, tænker skriftstørrelse og det hele, hvis man ikke har mulighed for at lave et stort hehe testprint.
Men ja fedt arbejde, har faktisk noget ligne igang, men jeg er kun ved citat stadiget endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Du kan da ikke bare komme her og vise billeder af sådan en cool plakat uden at linke til en net-butik eller i det mindste fortælle mig, hvor jeg kan købe den henne med rigtige penge!
#1 filmz-janhm 20 år siden
Jeg er endelig færdig med en plakat, der er klar til at gå i trykken. Men nu er jeg kommet i tvivl om hvorvidt
den skal være med hvid tekst på sort baggrund eller sort tekst på hvid baggrund...
Plakaten indeholder 125 af de bedste citater fra ca. lige så mange film.
Hvilken farve synes du er bedst??
Se den "sorte" på : Sort
og den "hvide" på : Hvid
På forhånd mange tak!!!
#2 azathoth 20 år siden
#3 JannikAnd 20 år siden
#4 McPeter 20 år siden
Ser umiddelbart ret fed ud - tror måske jeg vil igang med et projekt magen til, da det er en super god idé! Er det sådan du har dine 125 citater samlet i en tekstfil eller har du et billede i højere opløsning så man kan se det hele? Er sikker på det ikke er det hele der falder i min egen smag som de bedste citater for mig, men derfor kan man jo godt lade sig inspirere...
På forhånd tak! :-)
#5 El vez 20 år siden
Kan virkelig godt lide din måde at bruge de rigtige fonts etc - fed!
Jeg vil gerne lægge billet ind på ét stk, how much?
#6 El vez 20 år siden
#7 elwood 20 år siden
Men ja fedt arbejde, har faktisk noget ligne igang, men jeg er kun ved citat stadiget endnu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-yoshimura 20 år siden
#9 gi-jones 20 år siden
Men et rigtigt fedt koncept.
#10 Outbound Sith 20 år siden
Me wants!!!
Fox Mulder