Gravatar

#1 SpielbergFreak 20 år siden

Jeg fandt frem til disse tre kort film der alle har Clive Owen i hovedrollen som The Driver, de er henholdsvis instrueret af Tony Scott, John Woo og Joe Carnahan.

Ved nogle af jer hvor man kan finde dem på dvd?

The Hire: Hostage

The Hire: Beat the Devil

The Hire: Ticker

Gravatar

#2 filmz-vassago 20 år siden

Du kan købe DVD'en på www.bmwfilms.com - for en 75-100kr, og den er alle pengene værd.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 SpielbergFreak 20 år siden

KANON! Fedt mange tak!
Gravatar

#4 filmz-vassago 20 år siden

DVD'en indeholder:

"Hostage" af John Woo
"Ticker" af Joe Carnahan
"Beat The Devil" af Tony Scott
"Ambush" af John Frankenheimer
"Chosen" af Ang Lee
"The Follow" af Wong Kar-Wai
"Star" af Guy Ritchie
"Powder Keg" af Alejandro González-Iñárritu

Dertil kommer et fedt ensemble af stjerner i 'filmene. Don Cheadle, F. Murray Abraham, Gary Oldman, Marilyn Manson, James Brown, Mickey Rourke, Forest Whitaker, Madonna og Stellan Skarsgård.

Du kan jo downloade dem alle gratis, men man bliver hurtigt bidt, og så er de fedest i dvd-kvalitet :)
Gravatar

#5 filmz-vassago 20 år siden

Kan se at den faktisk kun er nede i en 50'er for tiden :)
Gravatar

#6 filmz-superfrez 20 år siden

Jeg synes til gengæld ikke at lyd og billedkvaliteten er speciel god, men selvfølgelig bedre end dem man kan downloade.
Et DTS lydspor ville have været super. Især til filmen med BMW M5'eren med Blur - Song 2! ;)
Gravatar

#7 lagoni 20 år siden

Jeg har også DVD'en og til 45 kr er kvaliteten imo fin :) Det er nogle rigtig dejlige film, der ikke reklamerer vildt for BMW (kan ikke huske om man overhovedet ser logoet). Specielt Powder Keg med Skarsgård og Star med Madonna er gode.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 Corgan 20 år siden

Jeg var for nyligt inde på siden. Jeg mener ikke at man kan bestille filmene med det nye Visa/Dankort da udløbsdatoen på dette er 2012. På Bmw-hjemmesiden kan man kun vælge op til 2010, når man skal indtaste oplysningerne om sit kreditkort.
Gravatar

#9 PredatorX 20 år siden

Jeps sidder netop lige nu med samme problem:-( ÆV!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#10 Scherlund 20 år siden

Jeg har lige skrevet til dem angående problemet. Skal nok lige vende tilbage når/hvis jeg får svar.

Skriv ny kommentar: