Jeg tror jeg roder lidt rundt i dette univers ? Er der ikke lavet en film, eller er det en serie, og er der noget ved den/dem ?? Har set på stand alone complex vol 1-5 men ved ikke om jeg skal købe dem
Der er lige lavet en efterfoelger, "Ghost In The Shell: Innocence", der ogsaa er udmaerket og rigtig flot, men ikke saa helt igennem fantastisk som den foerste: http://www.axelmusic.com/productDetails/6781491757...
Derefter kan du overveje Ghost In The Shell: Stand Alone Complex, som er en serie der kigger naermere paa universet i den foerste film. Det er en god serie, men igen er den ikke overhovedet paa hoejde med filmen. Der er indtil videre udgivet 4 dvd'er med SaC der hver indholder 4 afsnit. Limited Ed. udgaverne har soundtrack cd og DTS lydspor paa dvd'en: http://www.axelmusic.com/list?searchstring=ghost+i...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ghost in the Shell (GitS) og Ghost in the Shell: Stand Alone Complex (GitS:SAC) foregår i det samme univers med de samme personer, men selve historierne har intet med hinanden at gøre udover opbygningen samt de filosofiske emner og temaer som de begge tager op.
Både GitS og GitS:SAC har gået en efterfølger. For GitS er det filmen INNOCENCE som er udkommet på DVD i slutningen af December (Der er nu kommet en ny version med rigtige engelske undertekster og ikke kun HoH, som på den første release). GitS:SAC har også en efterfølger som hedder GitS:SAC 2nd Complex. Den er dog ikke kommet i en version med undertekster endnu. Så vidt jeg ved er den heller ikke licenseret.
Personligt kan jeg bedst lide serien. Jeg kan godt lide at man kommer til at kender personerne noget bedre (ikke nogen overraskelse da serien er ca. 650 min. og ikke 90 min. som filmen)
Jeg vil også lige nævne at Vol. 5 først udkommer om et par måneder, samt serien kommer til at fylde 7 udgivelser. Alle 7 udgivelser kommer i 2 versioner: 1 standard med DD 5.1 lyd og ekstras samt en limited special udgave. Special versionen indeholder den alm. version samt en ekstra DVD med et lækkert DTS spor. Udover den ekstra DVD har Vol. 1 - 2. Indeholdt de 2 forskellige OST. Vol. 3 indeholdt en t-shirt. Vol. 4 indeholdt et ID-kort!
Jeg er usikker på hvad Vol. 5 kommer til at indeholde, men det er lige blevet bekræftet at Vol. 6 og Vol. 7 kommer til at indeholder en t-shirt hver.
Håber det hjalp lidt, men ellers skal du bare stille nogle flere spørgsmål og ´jeg vil se hvad jeg kan gøre for at svare på dem.
---------- Grrr så kom El vez først :) Det er det der med at være igang med at skrive en post mens man er på arbejde :)
der er da ingen forskel på om det er .com eller .dk siden man bestiller fra eller hvad? Ja spiderman tilbudet var kun gældende for personer udenfor Danmark, men det var da et special tilfælde.
Hvis du bruger det link jeg har smidt i heads-up tråden kommer den også frem på .dk siden. Underligt.
#1 filmz-jimmil 20 år siden
Er der ikke lavet en film, eller er det en serie, og er der noget ved den/dem ??
Har set på stand alone complex vol 1-5 men ved ikke om jeg skal købe dem
#2 El vez 20 år siden
Denne helt nye udgave har som den eneste, et 5.1/6.1 lydspor paa originalsproget (Japansk) og ogsaa dubbet paa engelsk:
http://www4.cd-wow.fm/detail_results_2.php?product...
Der er lige lavet en efterfoelger, "Ghost In The Shell: Innocence", der ogsaa er udmaerket og rigtig flot, men ikke saa helt igennem fantastisk som den foerste:
http://www.axelmusic.com/productDetails/6781491757...
Derefter kan du overveje Ghost In The Shell: Stand Alone Complex, som er en serie der kigger naermere paa universet i den foerste film. Det er en god serie, men igen er den ikke overhovedet paa hoejde med filmen. Der er indtil videre udgivet 4 dvd'er med SaC der hver indholder 4 afsnit. Limited Ed. udgaverne har soundtrack cd og DTS lydspor paa dvd'en:
http://www.axelmusic.com/list?searchstring=ghost+i...
#3 Scherlund 20 år siden
Både GitS og GitS:SAC har gået en efterfølger. For GitS er det filmen INNOCENCE som er udkommet på DVD i slutningen af December (Der er nu kommet en ny version med rigtige engelske undertekster og ikke kun HoH, som på den første release). GitS:SAC har også en efterfølger som hedder GitS:SAC 2nd Complex. Den er dog ikke kommet i en version med undertekster endnu. Så vidt jeg ved er den heller ikke licenseret.
Personligt kan jeg bedst lide serien. Jeg kan godt lide at man kommer til at kender personerne noget bedre (ikke nogen overraskelse da serien er ca. 650 min. og ikke 90 min. som filmen)
Jeg vil også lige nævne at Vol. 5 først udkommer om et par måneder, samt serien kommer til at fylde 7 udgivelser. Alle 7 udgivelser kommer i 2 versioner: 1 standard med DD 5.1 lyd og ekstras samt en limited special udgave. Special versionen indeholder den alm. version samt en ekstra DVD med et lækkert DTS spor. Udover den ekstra DVD har Vol. 1 - 2. Indeholdt de 2 forskellige OST. Vol. 3 indeholdt en t-shirt. Vol. 4 indeholdt et ID-kort!
Jeg er usikker på hvad Vol. 5 kommer til at indeholde, men det er lige blevet bekræftet at Vol. 6 og Vol. 7 kommer til at indeholder en t-shirt hver.
Håber det hjalp lidt, men ellers skal du bare stille nogle flere spørgsmål og ´jeg vil se hvad jeg kan gøre for at svare på dem.
----------
Grrr så kom El vez først :) Det er det der med at være igang med at skrive en post mens man er på arbejde :)
#4 filt 20 år siden
#5 Scherlund 20 år siden
#6 nakalay 20 år siden
#7 Scherlund 20 år siden
#8 filt 20 år siden
#9 El vez 20 år siden
#10 Scherlund 20 år siden
Hvis du bruger det link jeg har smidt i heads-up tråden kommer den også frem på .dk siden. Underligt.