Magasinet Los Angeles Times har i forbindelse med en forsmag på kommende film i 2005 bragt to nye billeder med production art fra Peter Jacksons kommende genindspilning af den klassiske monsterfilm “King Kong”.

Billederne forestiller kæmpegorillaen Kong i kamp med adskillige glubske Tyrannosaurusser.

Filmen, som har Naomi Watts, Jack Black, Adrien Brody, Andy Serkis, Thomas Kretschmann og Colin Hanks på rollelisten, er skrevet af Jackson sammen med Fran Walsh og Philippa Boyens, der også arbejdede sammen på “Ringenes Herre”-trilogien.

“King Kong” får amerikansk premiere 14. december.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 McPeter 19 år siden

Det ser jo umiddelbart lovende ud... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 filmz-mølle 19 år siden

Ja, det er rart at PJ holder sig til Fantasy og Adventure genren, selvom jeg håber han laver andre ting i fremtiden.
In Actis Esto Volucris
Gravatar

#3 Bardoboy 19 år siden

arg kom nu med nogle billeder fra filmen istedet for!!
Gravatar

#4 filmz-sanjo 19 år siden

#3
Lige mine ord efterhånden meget træt af de latterlige billeder, som udkommer lige for øjeblikket.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#5 Hal60 19 år siden

Ser da spændende ud...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#6 danschier.dk 19 år siden

#3 Nu skal Peter Jackson vel lige have lov at optage den færdig før han begynder at vise billeder fra filmen.
Gravatar

#7 filmz-XeoN 19 år siden

Glæder mig enormt meget!
I might be skizofrenic, but i´m also Jesus.
Gravatar

#8 Bardoboy 19 år siden

#6 han kan da godt vise lidt der fra, det gør man da også masse andre film..
Gravatar

#9 danschier.dk 19 år siden

#8 Gå ind på www.kongisking.net. Her er der videodagbøgere fra produktionen af King Kong, hvor Peter Jackson svare på spørgsmål fra fans. Det er rigtig godt, og giver et godt indblik i hvordan man laver film, og hvordan King Kong bliver.:-)
Gravatar

#10 filmz-Exitium 19 år siden

jeg regner med at se den...
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"

Skriv ny kommentar: